خبرنگاران نقش اصلی در انسجام فعالیت ها رادارند

استاندار خراسان شمالی در جمع خبرنگاران :باید در تمام کارها همراهی و انسجام وجود داشته باشد، خبرنگاران باید این انسجام را به وجود بیاورند تا کارها مرتفع ترشود.

کد مطلب: ۹۴۵۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران نقش اصلی در انسجام  فعالیت ها رادارند

استاندار خراسان شمالی در شامگاه چهارشنبه در آیین روز خبرنگار: اگر برای مشکلات استان گام برداریم و فضایی را به وجود آوریم که همه در کنار هم امورات را پیگیری کنیم قطعا به موفقیت خواهیم رسید.

استاندار خراسان شمالی بااشاره به رتبه ۳۱ خراسان شمالی در تعداد رسانه‌ها خاطرنشان کرد: اما از نظر کیفی رسانه‌های استان جزو بهترین‌ها هستند.

وی به لزوم توجه به منافع مردم اشاره کرد و افزود: تنها بخشی که در این استان دغدغه‌ای بابت همراهی آنان برای رشد استان ندارم، رسانه‌ها هستند زیرا هدف ما و رسانه‌ها خدمت به مردم و منافع استان است.

شجاعی نگرانی ها، دغدغه ها، اهداف و خواسته‌های خود و رسانه‌ها را هم راستا عنوان کرد و ادامه داد: این امر در همه جای کشور وجود ندارد لذا خروجی این اتحاد این است که در خراسان شمالی فضای کار جاری شده.

وی آگاهی مردم از امور مختلف را حق آنان دانست و افزود: رسانه‌ها بهترین رابط این اطلاع رسانی هستند زیرا رسانه‌های استان بدون جناح بازی واقعیت‌ها را بازتاب می‌دهند که این اتفاق در کشور منحصر به فرد است.

استاندار خراسان شمالی در پایان گفت: خراسان شمالی صرفا نیاز به پیشرفت ندارد بلکه باید جهش کند و شرایط این جهش اکنون فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار