افتتاحیه مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور با حضور مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه سراسر کشور

در این مراسم شهناز کریمی، رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین و بر پایه‌ی ساحت‌های شش گانه تربیتی را منجر به تربیت شهروندانی مفید، خدا محور و سازنده عنوان کرد و افزود: مسابقات بدون تردید یکی از شاخص ترین عوامل دستیابی به تربیت دینی اخلاقی، زیستی بدنی و هنری زیباشناختی اجرای مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری است. این مسابقات عرصه ای برای تعاملات سازنده، گسترش ایمان، صفا و صمیمیت است و نقش مهمی در پرورش نسلی تندرست، انقلابی، مکتبی، پیرو قرآن و عترت خواهد داشت.
وی افزود: آموزش و پرورش استثنایی کشور نیز بر اساس سند تحول بنیادین در پیشرفت همه جانبه دانش آموزان با نیازهای ویژه، تلاش دارد تا به کار گرفتن همه امکانات ملی، معنوی و فرهنگی، ایجاد فضاهای پویا و پر نشاط و برگزاری مسابقات و جشنواره ها، ارتقا فعالیت های فرهنگی و هنری و ورزشی را توسعه دهد تا در آینده این عزیزان نیز شهروندانی با نشاط، کارآمد و موثر با اهداف متعالی در جامعه خدمت کنند.
در ادامه رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: خداوند را شاکریم که در این دوره از مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی شاهد حضور پر شور و نشاط دانش آموزان عزیز و فرزندان پویا در کنار مربیان دلسوز عرصه آموزش و پرورش استثنایی کشور هستیم. امیدوارم با همدلی و همکاری و مشارکت همه جانبه و با نشاط دانش آموزان شاهد رقابتی توأم با رفاقت آن ها باشیم و از خداوند برای شما تندستی، پیشرفت و شادکامی خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار