معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

خبرنگاران ارتقا دهنده آگاهی و بینش شهروندان هستند

قزوین(پانا)- رئیس شورای اطلاع رسانی و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از خبرنگاران به عنوان افرادی که آگاهی، سواد و بینش شهروندان را ارتقا می بخشند، یاد کرد.

کد مطلب: ۹۴۴۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران ارتقا دهنده آگاهی و بینش شهروندان هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

منوچهر حبیبی در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت روز خبرنگار افزود: اهمیت و تاثیر بالای کار خبرنگاران برای جامعه و مسئولان واضح و روشن است.

وی اظهار داشت: خبرنگاران در جامعه نقش دیدبان را دارند و با قلم خود می توانند به اصلاح بسیاری از امور پرداخته و یکی از عوامل تاثیرگذار در رشد و توسعه جوامع باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با اشاره به فعالیت خبرنگاران استان،گفت: در استان قزوین شور و نشاط رسانه ای خوبی به واسطه فعالیت خبرنگاران فراهم است و در این عرصه افراد صاحب سبک، توانمند و شاخص زیادی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه درب اتاق مدیران باید همواره به روی خبرنگاران باز بوده و آنها به فعالان رسانه ای پاسخگو باشند،افزود: باید خدمات دولت و نظام با ارتباط تنگاتنگ بین مدیران، روابط عمومی ها و خبرنگاران به اطلاع مردم رسانده شود.

این مسئول در ادامه صحبت های خود گفت: روز خبرنگار فرصتی برای گرامیداشت مقام خبرنگار و تجلیل از فعالان این عرصه است.

وی همچنین تاکید کرد: شایسته است ویژه برنامه هایی مناسب،منسجم و یکپارچه برای تجلیل از خبرنگاران استان برگزار شود.

17 مرداد همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار فید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار