مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی:

جذب 29هزار حامی توسط کمیته امداد خراسان شمالی با اجرای طرح حامی یابی شبکه ای

خبرگزاری پانا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی گفت : با اجرای طرح حامی یابی شبکه ای تاکنون 29هزار حامی برای حمایت از ایتام تحت پوشش این نهاد جذب شده است .

کد مطلب: ۹۴۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، امان ا... حسین پوردر خصوص اجرای طرح حامی یابی شبکه ای که به صورت کشوری اجرا می شود عنوان کرد: 3 هزار و 217 سررابط و رابط در سطح کشور واستان با توجه به ارتباطی که با حامیان و نیکوکاران استان دارند آنان را به مشارکت و حمایت از ایتام تحت حمایت این نهاد هدایت می کنند .

وی با بیان اینکه طی 3 سال اخیر با اجرای این طرح بیش از 29 هزار حامی جذب شده است افزود : رابطین و سررابطین در طرح حامی یابی شبکه ای به منظور افزایش مشارکت خیرین و نیروهای افتخاری در امور مربوط به ایتام و تقویت روحیه انفاق و نیکوکاری در جامعه تلاش می کنند .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی اظهار داشت : رابطان کمیته امداد با برقراری ارتباط چهره به چهره با حامیان آنان را با وضعیت زندگی ایتام استان آشنا کردند تا خیرین را به مشارکت در طرح اکرام ایتام این نهاد دعوت کنند .
وی با اعلام اینکه این طرح برای اولین بار در سطح کشور در خراسان شمالی اجرا می شود گفت : در حقیقت آغاز شروع طرح از ابتدای سال90 بود که امید است با همکاری رابطین و سرابطین و مشارکت خیرین استان بتوان فرهنگ انفاق به نیازمندان را در جامعه گسترش داد .
وی تصریح کرد : حامیان در مناسبتهای مختلف با اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی به ایتام تحت حمایت خود از آنان حمایت می کنند .
گفتنی است : در حال حاضر حدود 6 هزار و 728 یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار