برگزیدگان مدارس برتر آموزش و پرورش تجلیل شد

کرمانشاه (پانا) - طی همایشی از برگزیدگان مدارس برتر، چهاردهمین جشنواره تدریس و سی‌امین دوره رقابت‌های علمی- تخصصی معلمین تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه استانی و کشوری تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۴۳۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان مدارس برتر آموزش و پرورش تجلیل شد

همایش تجلیل از برگزیدگان مدارس برتر در اجرا و ارزشیابی درس تربیت‌بدنی، چهاردهمین جشنواره تدریس برتر و سی‌امین دوره رقابت‌های علمی- تخصصی معلمین تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه برگزار شد.

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در این همایش با مهم دانستن درس تربیت‌بدنی گفت: همه ما موظف هستیم در راستای حمایت از ورزش دانش‌آموزی و کیفیت بخشی به درس تربیت‌بدنی در مدارس برنامه‌ریزی مدونی داشته باشیم تا شاهد پویایی و نشاط و شاداب‌سازی بیشتر و بهتر دانش‌آموزان در عرصه مدارس باشیم.

یزدان‌پناه تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا بتوانیم محیط مدارس را پویا، شاداب و متنوع نماییم تا دانش‌آموزان بتوانند با علاقه‌مندی ساعاتی را در مدرسه سپری کنند.

در آغاز همایش ماشاء‌الله پروین سرپرست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، طی سخنانی به ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه‌های تربیت‌بدنی در سال تحصیلی 97/98 پرداخت.

وی اظهار امیدواری کرد: از ساعات درس تربیت‌بدنی برای به فعلیت رساندن استعدادهای دانش‌آموزان استفاده مطلوب شود.

پروین در ادامه افزود: در سی‌امین دوره رقابت‌های علمی- تخصصی که تیرماه سال جاری در استان خراسان رضوی برگزار شد، تیم معلمین تربیت‌بدنی و آموزگاران پایه خواهر استان کرمانشاه مقام سوم کشوری را بدست آوردند.

در این دوره از مسابقات همکاران فرهنگی، الهام‌السادات جاسمی مقام اول رده سنی پنجم، سبا اکبری مقام اول رده سنی اول و زهرا شاه‌محمدی مقام سوم مجموع علمی- تخصصی را کسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار