افتتاحیه دوره تشکیلاتی یاوران ولایت استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار

تهران (پانا) - افتتاحیه دوره تشکیلاتی یاوران ولایت، با حضور رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران و فرمانده‌‌های واحد بسیج دانش‌آموزی مدارس استان تهران در اردوگاه شهید محمد منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۳۴۶۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه دوره تشکیلاتی یاوران ولایت استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار

سرگرد پاسدار هادی حفیظی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، هدف از برگزاری اردو تشکیلاتی یاوران ولایت را مباحث تشکیلاتی و مهارتی فرماندهان واحد استان تهران دانست .

او در ادامه گفت: تلاش می‌شود محوریت کار با مباحث تشکیلاتی باشدوما سعی کردیم جدا از مباحث تئوری، مباحث عملی تشکیلاتی را هم در قالب گروه‌بندی‌هایی که انجام شده، پیاده‌سازی کنیم که به صورت عینی و عملی بتوان کار تشکیلاتی را آموزش داد تا فرماندهان واحد مدارس در این حوضه توانمند بشوند.

حفیظی با بیان اینکه دو دوره آموزشی چهار روزه برای خواهران و برادران در‌نظر گرفته شده ، ادامه داد: نزدیک به ۷۰۰ فرمانده واحد مدارس در این دوره‌های آموزشی حضور دارند.

او اذعان داشت: ما سعی داریم عرصه‌ای را برقرار کنیم که دانش‌آموزان از نظر توانمندی‌های مدیریتی به قابلیتی برسند که در آینده بتوانند نقش‌آفرینی کنند و در عرصه‌های مختلف موثر باشند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران خاطر نشان کرد: برای اتصال کانون دانش‌‌آموزی با دانشجویی کانون آینده‌سازان گام دوم طراحی شده که از طریق این کانون بتوانند با فرماندهی بسیج و سایر ارگانها ارتباط برقرار کرده و در آینده بتوانند مسئولیت‌های مهم‌ و موثرتردر کشور را به عهده بگیرند.

/خبرنگار: فاطمه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار