آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی رونمایی می‌شود

اصفهان (پانا) - آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی در قالب ویژه برنامه "نغمه های زنده رود1"، 11 مرداد در هنرسرای خورشید رونمایی می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۳۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی رونمایی می‌شود

سرپرست هنرسرای خورشید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این مطلب اظهار کرد: برنامه استاد جلال تاج اصفهانی با عنوان "نغمه های زنده رود1" روز جمعه 11 مردادماه از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با مشارکت شرکت هنر پارتاک ساعت 20:30 در هنرسرای خورشید برگزار می‌شود.
زهرا شجاعی منش افزود: در این برنامه از پوستر آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی مربوط به سال های ۱۳۰۵ تا ۱۳۱۲ رونمایی خواهد شد و این آثار به فروش می‌رسد.
وی با بیان اینکه در این برنامه شاگردان استاد تاج اصفهانی هم حضور دارند تصریح کرد: آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی از صفحات سنگی در موزه تهران جستجو و خریداری شده و به دی وی دی منتقل تا به دست عموم مردم برسد.
وی ادامه داد: استاد میرعلی نقی پژوهشگر حوزه موسیقی و جواد کسایی در این برنامه سخنرانی می‌کنند همچنین استاد شاهزیدی با نوای نی و تنبک آثاری را اجرا خواهد کرد.
سرپرست هنرسرای خورشید وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در پایان گفت: در این برنامه به طور نمادین قطعاتی از آثار منتشر نشده استاد تاج اصفهانی پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار