مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز خبرداد:

بکارگیری ۴۵ واحد تولیدی جهت تولیدلباس فرم دانش آموزی در ناحیه 3 اهواز

اهواز ( پانا )- مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز از ساماندهی لباس فرم دانش اموزی توسط ۴۵ واحد تولیدی با نظارت سازمان دانش اموزی خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۲۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بکارگیری  ۴۵ واحد تولیدی جهت تولیدلباس فرم دانش آموزی در ناحیه 3 اهواز

اسکندر آرامی در گفت و گو با پانا گفت : امسال با ارسال شیوه نامه وزارت آموزش و پرورش کار ساماندهی پوشاک به سازمان دانش آموزی محول شده است ، سازمان دانش آموزی با تشکیل کارگروه پوشاک دراین مدیریت کارخود را آغاز کرد ، همچنین جلسه ی توجیهی ویژه نحوه عملکرد تولیدی ها باحضورصاحبان واحدهای تولیدی پوشاک طرف قراردادناحیه۳ برگزار گردید .

آرامی عنوان کرد : در این ناحیه با تنظیم نسخه نظر سنجی ، عملکرد سال گذشته ی تمام تولیدی ها توسط مدیران و روسای انجمن کلیه مدارس صورت پذیرفت و کار تولید پوشاک به ۴۵ واحد تولیدی از مجموع ۶۰ واحد تولیدی ثبت نام شده محول گردید لازم به ذکراست که قرارداد ۳۳ تولیدی در حال حاضر تنظیم شده است .

آرامی با اشاره به اینکه انتخاب هرواحدتولیدی توسط مدیر مدرسه وانجمن اولیامدرسه صورت پذیرفته است اضافه کرد : در انتخاب واحدهای تولیدی کیفیت کار استاندار دوخت الگوی موردنظرآموزش وپرورش و همچنین رضایت مدیر ، دانش آموز و اولیای دانش آموز نسبت به جنس پارچه ، دوخت و قیمت مصوب شده لحاظ گردیده است .

او ادامه داد : علاوه بر سازمان دانش آموزی ، مدیران نیز باید به نحوه ی کار و کیفیت نظارت کامل داشته باشند و چنانچه مغایرتی وجود دارد دراسرع وقت به این مدیریت اطلاع دهند .و عمده هدف ما تسهیل روند تهیه پوشاک مدرسه برای فرزندان اولیاء محترم می باشد .

آرامی در پایان ضمن تشکر و قدردانی ازمدیران مدارس ازپیگیریهاوتلاشهای سال گذشته که درزمینه تهیه وتحویل پوشاک به دانش آموزان متقبل شدند اظهارامیدواری کردکه امسال نیزباهمکاری جدی با سازمان دانش آموزی ناحیه۳ همچون سنوات گذشته نسبت به فرآیند تولید پوشاک مدرسه خود اقدام لازم را بعمل آورند ،و اظهار امیدواری کرد انشاالله در پایان کار از بهترین اقدامات مدارس در این زمینه به نحو شایسته ای تقدیر بعمل خواهد آمد .

او درپایان ازسازمان دانش آموزی تشکربعمل آوردوتاکید کرد که نهایت تلاش خودرابکارگیرندتابه نحواحسن وبارضایت کامل والدین موضوع تهیه وتوزیع پوشاک دانش آموزان به بهترین وجه انجام پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار