قهرمانی دانش آموزان البرزی در مسابقات کشوری ؛

۳ طلا و ۱ نقره برای دانش آموزان دادرس البرزی

کرج (پانا) - دانش آموزان پسر دادرس استان البرز در هفتمین مرحله المپیاد دادرس موفق به کسب رتبه اول تیمی کشور در این دوره از مسابقات شدند.

کد مطلب: ۹۴۲۵۴۷
لینک کوتاه کپی شد
۳ طلا و ۱ نقره برای دانش آموزان دادرس البرزی

دانش آموزان مدرسه پسرانه کاشانی پور ناحیه دو کرج و شهرستان فردیس نمایندگان استان البرز در هفتمین مرحله المپیاد آماده طرح ملی دادرس در اردوگاه شهید باهنر موفق به کسب رتبه اول تیمی کشور در این دوره از مسابقات شدند.

کسب سه مدال طلا و یک مدال نقره حاصل تلاش انفرادی دانش آموزان دبیرستان کاشانی پور در این دوره از مسابقات بود.

دانش آموزان البرزی در این مسابقات مقام نخست در رشته پانسمان و بانداژ، مقام نخست در رشته ارزیابی و احیا قلبی ریوی، مقام نخست در رشته آتل بندی و شکستگی و مقام دوم در آزمون کتبی را کسب کردند.

طرح ملی دادرس با هدف تربیت دانش آموزان برای امدادگری در روزهای سخت با همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در 95 مدرسه دوره متوسطه اول استان البرز به اجرا درآمده است.

افزایش سطح ایمنی و کاهش خطرپذیری مدارس کشور، توسعه و ترویج ظرفیت‌های خود امدادی دانش‌آموزان، رشد و پرورش روحیه مسؤولیت پذیری، همدلی و مشارکت جویی دادرسان از دیگر اهداف این طرح ارزشمند است.

لازم به ذکر است،این دوره از مسابقات از 29 تیر تا 7 مرداد در دو گروه پسران و دختران در اردوگاه کشوری شهید باهنر شهر تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار