برگزاری همایش اصحاب عشق در شهرستان بهارستان

اسلامشهر(پانا) - همایش تجلیل از فعالان فرهنگی بخش گلستان در شهرستان بهارستان با عنوان اصحاب عشق و هماهنگی جبهه فرهنگی،اجتماعی جنوب غرب استان تهران در سالن اجتماعات آتش نشانی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۱۸۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش اصحاب عشق در شهرستان بهارستان

در این جلسه ، حجت الاسلام نورپور امام جمعه بخش گلستان (بهارستان) در سخنانی با اشاره به آیات سوره فرقان در قرآن کریم افزود:تبعیت نکردن از دشمنان و جنگ با آنها جهاد اصغر است و ما جهادی بزرگتر به نام جهاد اکبر داریم که باید مبارزه با هواهای نفسانی خود داشته باشیم و رزمندگان ما هم در هشت سال دفاع مقدس با تبعیت از قرآن کریم این کار را انجام دادند.

او در ادامه به چهلمین سال برگزاری نماز جمعه در 900شهر کشور نیز پرداخت و گفت: این پایگاه مردمی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همگان در اقامه نماز جمعه و تقویت آن اصلی ترین وظیفه را داریم.

حجت الاسلام نور پور خاطر نشان کرد: ما هنوز نتوانستیم در راسای اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنیم و باید در برابر ناتوی فرهنگی ایستادگی کنیم ودر محیطهایی از جمله،دانشگاه، آموزش و پرورش و مراکز فرهنگی احساس خطر میکنیم و میبایست با ترویج روحیات و فرهنگ دوران هشت سال دفاع مقدس تلاش کنیم.

در ادامه دبیر برنامه نیزدر سخنانی اظهار داشت: معیار انتخابات فعالان فرهنگی ،اثر گذاری و استمرار عملکرد آنها بود.

در این همایش که دبیر جبهه فرهنگی غرب استان تهران،روحانیون و ائمه جمعه ومسئولین شهرستان بهارستان و بخش گلستان نیز حضور داشتند، از فعالین مراکز فرهنگی،هیئت های مذهبی و مساجد، آموزش و پرورش و...با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار