جلسه توجیهی هدایت تحصیلی دانش آموزان منطقه 18برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه ی توجیهی هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم با هدف معرفی ظرفیت های رشته های نظری و فنی حرفه ای و کاردانش منطقه با توجه به محل سکونت دانش آموزان پایه نهم صورت پذیرفت.

کد مطلب: ۹۴۱۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جلسه توجیهی هدایت تحصیلی دانش آموزان منطقه 18برگزار شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۸، جلسه ی توجیهی هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم جهت ثبت نام سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ ، با حضور رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی، هدایتی کارشناس مسئول فنی حرفه ای و کاردانش، آشوری کارشناس مشاوره ، دانش آموزان و اولیاء پایه نهم، در سالن اجتماعات امام رضا (ع) برگزار گردید.

هدف از برگزاری این جلسه، فرهنگ سازی برای انتخاب رشته تحصیلی مناسب با توجه به استعداد و علایق دانش آموزان، اطلاع رسانی دقیق و به هنگام و معرفی ظرفیت های رشته های نظری و فنی حرفه ای و کاردانش منطقه با توجه به محل سکونت دانش آموزان پایه نهم عنوان شد.

در ابتدای جلسه رضایی؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی، ضمن آرزوی موفقیت برای تمام دانش آموزان پایه نهم، به اهمیت هدایت تحصیلی اشاره نمود و عنوان کرد: هدایت تحصیلی آگاهانه، آزادانه، با توجه به تفاوت های فردی به ویژه رغبت و توانایی، منجر به هدایت مطلوب دانش آموزان و انتخاب مسیر زندگی شان می گردد.

وی افزود: هدایت تحصیلی دانش آموزان بر اساس سه عامل؛ ۱- عملکرد تحصیلی ۲- بررسی مشاوره ای ۳- ظرفیت منطقه صورت می پذیرد.

دراین جلسه هدایتی کارشناس مسئول فنی حرفه ای و کاردانش، در خصوص انتخاب رشته و شرایط و ضوابط ورود به شاخه ها و رشته های هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش توضیحاتی را ارائه نمود تا دانش آموزان با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب رشته درست اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار