تشکیل جلسه کمیته مدیریت فوریت های روانی اجتماعی در منطقه2

تهران (پانا) - جلسه کمیته مدیریت فوریت های روانی اجتماعی در آموزش و پرورش منطقه 2 با حضور اعضاء برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۲۹۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل جلسه کمیته مدیریت فوریت های روانی اجتماعی در منطقه2

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 شهر تهران، جلسه کمیته مدیریت فوریت های روانی اجتماعی با هدف برنامه ریزی و انجام مداخلات موثر پیشگیرانه با حضور کریمی معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش، میرشفیعی مدیریت آموزش و پرورش منطقه، بابلی رییس اداره مشاوره اداره کل و شورای معاونین منطقه در سالن جلسات برگزار گردید.

کریمی در جمع اعضای کمیته گفت: منطقه 2 هفدهمین اداره ای است که در راستای ارتقای بهداشت روان در مدارس این جلسه تشکیل می گردد و باید در مدارس راهکارها کاربردی و دنبال جلب حمایت سازمانها و ارگانها جهت همکاری با آموزش و پرورش باشیم.

وی افزود: در خصوص آسیب های اجتماعی، جلساتی با حضور مقام معظم رهبری و سران سه قوه برگزار گردیده است و ما نیز در شورای آموزش و پرورش با ادله موارد آسیب زا را برای کلیه اعضا مطرح نمودیم.

معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از خود محوری، شغل، مذهب، برنامه های دراز مدت، گروه هم سالان، به عنوان مولفه های یاد نمود که در حل مشکلات کمک می کند.

کریمی اظهار داشت: آسیب های اجتماعی کنون از تنوع زیادی در مدارس برخوردار است که می طلبد حضور ما در مدارس پررنگ گردد و پای درد و دل دانش آموزان بنشینیم و اگر غافل بمانیم به افزوده شدن مشکلات کمک
کرده ایم، هر منطقه ای شرایط خاص خود را دارد و با هم فکری حال مدارس را خوب کنیم.

در ادامه میرشفعی، مدیرآموزش و پرورش منطقه 2 از تغییر نگاه در آموزرش و پرورش گفت و افزود: اولویت ما باید توجه به حالات روحی و روانی دانش آموزان باشد و از گرایش های نوظهور در میان دانش آموزان مطلع باشیم تا بشود مدیریت نمود و تصمیم عقلائی گرفت. وی از تعداد کم مشاوران و مربیان در مدارس گفت که می تواند آسیب زا باشد.

بابلی رییس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش نیز از نگاه پیشگیرانه کمیته گفت و خواستار توانمند سازی مربیان و مشاوران و آموزش های هدفمند گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار