مدیر کل آموزش و پرورش ایلام: بهسازی محتوای "کتاب های درسی" تحول مثبت آموزش و پرورش را به همراه دارد

ایلام (پانا) _مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام عصر دیروز در نشست هم اندیشی با مدیران کل ادوار پیشین آموزش و پرورش استان ایلام از بهسازی محتوای متون کتاب های درسی کنونی دانش آموزان به عنوان تحول مثبت در نظام آموزش و پرورش یاد کرد.

کد مطلب: ۹۲۹۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش ایلام: بهسازی محتوای "کتاب های درسی" تحول مثبت آموزش و پرورش را به همراه دارد

اسفندیار رستم زاد مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام ضمن تاکید گفت: توانمند کردن مدیران و معلمان و در کنار بهسازی محتوی کتاب ها می تواند تحول مثبتی دیگر در آموزش و پرورش ایجاد نماید

وی با تاکید به برگزاری اینچنین نشست هایی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقشه ی راه آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد : استفاده از تجربیات مدیران کل پیشین در کنار کشاندن محتوی سند به کلاس های درس می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

رستم زاد هدف از برگزاری این نشست را استفاده از تجربیات ارزنده مدیران کل سابق این سازمان دانست و ادامه داد:با همکاری و استفاده از تحجربیات و هماهنگ سازی اجرایی آنها با نیازهای روز آموزش و پرورش می توان ب مراحلی مناسب در این حوزه مهم رسید.

در ادامه ی جلسه مدیران کل پیشین آموزش و پرورش و مسئولین کنونی آموزش و پرورش استان ایلام در زمینه های ساماندهی نیروی انسانی، پوشش تحصیلی مدارس، استفاده موثر از امکانات موجود و ... به بحث و تبادل تجربه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار