در نشست خبری رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور در اراک عنوان شد:

تقویت رویکرد آموزشی این دوره از رقابت ها با برگزاری 2 کارگاه آموزشی ویژه شرکت کنندگان

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در نشست خبری رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور در اراک، از تقویت رویکرد آموزشی این دوره از رقابت ها با برگزاری 2 کارگاه آموزشی ویژه شرکت کنندگان خبر داد.

کد مطلب: ۹۲۹۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تقویت رویکرد آموزشی این دوره از رقابت ها با برگزاری 2 کارگاه آموزشی ویژه شرکت کنندگان

« مهدی دمنه» در این نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه، صبح امروز برگزار شد افزود: استان مرکزی، 25 لغایت 29 تیرماه میزبان سی امین دوره رقابت های علمی- تخصص معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور در شهر مهاجران خواهد بود.

وی اظهار داشت: در این رقابت ها 256 ورزشکار در 7 گروه سنی و آموزگاران پایه در 3 گروه سنی با یکدیگر در دو بخش علمی و عملی به رقابت خواهند پرداخت.

قائم مقام ستاد استانی سی امین دوره رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور در اراک تصریح کرد: برگزاری دو کارگاه آموزشی ویژه شرکت کنندگاه در این رقابت ها، از جمله برنامه های شاخص این دوره از رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی کشور در اراک در بخش مردان می باشد.

دمنه افزود: این 2 کارگاه آموزشی صبح روز شنبه 29 تیرماه در موضوعات سواد حرکتی و طب ورزشی برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی بیان داشت: « مهرزاد حمیدی» معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و «دکتر رهنما» عضو هیأت علمی دانشگاه اصفهان مدرسین این دوره های آموزشی خواهند بود.

وی تأکید کرد: این برنامه با هدف تقویت رویکرد آموزشی رقابت های علمی - تخصصی نسبت به وجه رقابتی آن طراحی و اجرا می شود.

دمنه یادآور شد: آزمون علمی این رقابت ها، بر اساس محتوای آموزشی که معلمان تربیت بدنی در طی سال تحصیلی در ساعات درس تربیت بدنی به دانش آموزان آموزش می دهند، صبح روز چهارشنبه 26 تیرماه از ساعت 8الی 10 صبح در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهر مهاجران برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: رقابت های عملی نیز با برگزاری آزمون عملی ایستگاهی پس از آزمون علمی، در محل سالن اصلی مجموعه رفاهی پتروشیمی از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 26 تیرماه آغاز خواهد شد.

قائم مقام ستاد استانی سی امین دوره رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور در اراک افزود: شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها در بخش عملی در رشته های ایستگاهی، تنیس روی میز، بدمینتون، فوتسال، دوی 1200 متر، هندبال، والیبال، طناب زنی، هندبال و بسکتبال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و مهارت های خود را در هر رشته ورزشی، ارائه خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی افزود: رقابت های علمی و تخصصی یکی از برنامه های توانمند سازی معلمان تربیت بدنی است که با هدف ارتقا سطح آمادگی جسمانی و مهارتی معلمان، ارتقاء سطح علمی و به روز نمودن دانش معلمان ، ترغیب معلمان به انجام فعالیت های ورزشی و ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح نشاط و شادابی معلمان تربیت بدنی بر گزار می شود.

دمنه یادآور شد: این استان در سال تحصیل 87-86 میزبان رقابت های علمی تخصصی معلمین تربیت بدنی کشور بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار