از سوی دبیرستاد اجرایی رقابت های علمی- تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد کشور صورت گرفت:

تشریح برنامه های مرحله کشوری سی امین دوره رقابت های علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی در اراک

دبیرستاد اجرایی رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور، برنامه های مرحله کشوری سی امین دوره این رقابت ها که به میزبانی استان مرکزی برگزار می شود را تشریح کرد.

کد مطلب: ۹۲۷۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تشریح برنامه های مرحله کشوری سی امین دوره رقابت های علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی در اراک

«کوروش بهزادی» سرپرست اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش استان مرکزی، که در جلسه هماهنگی این رقابت ها در اراک سخن می گفت، اظهار داشت: سی امین دوره رقابت های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد کشور به میزبانی استان مرکزی، 25 لغایت 29 تیرماه در شهر مهاجران برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این رقابت ها در دو بخش معلمان تربیت بدنی در 7 گروه سنی و آموزگاران پایه در 3 گروه سنی در سه سطح منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می گردد که با عنایت حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، میزبانی مرحله کشوری سی امین دوره رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی به این استان واگذار شده است.

بهزادی افزود: رقابت های علمی - تخصصی یکی از برنامه های توانمند سازی معلمان تربیت بدنی است که در دو بخش علمی و عملی برگزار می شود.

دبیرستاد اجرایی رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد کشور گفت: آزمون عملی این رقابت ها در رشته های آمادگی جسمانی و ایستگاهی، دوی 1200 متر، والیبال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، طناب زنی برگزار می شود و مجموعا 70 امتیاز رقابت ها به این بخش اختصاص یافته است و 30 درصد امتیاز مربوط به بخش علمی می باشد.

وی یادآور شد: آمار کلی شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها، 346 نفر می باشد که شامل 256 ورزشکار مرد و سرپرست، 35 نفر عوامل اجرایی، 30 نفر داور و عوامل فنی و 25 نفر راننده می باشد.

بهزادی با اشاره به برنامه زمانبندی رقابت های علمی- تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور در اراک گفت: این رقابت ها از صبح روز سه شنبه 25 تیرماه با ورود تیم های شرکت کننده آغاز می شود که فرآیند پذیرش و استقبال از تیم های شرکت کننده تا شامگاه همان روز ادامه دارد.

وی افزود: مسابقات رسما از صبح روز چهارشنبه 26تیرماه با برگزاری آزمون علمی در 7 گروه سنی آغاز می شود که در این رابطه هماهنگی های لازم به منظور برگزاری آزمونی استاندارد و با کیفیت با حوزه حراست و سنجش به عمل آمده است.

سرپرست اداره تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطر نشان کرد: بلافاصله بعد از آزمون علمی، در بخش عملی، رقابت های ایستگاهی و تنیس روی میز برگزار می شود.

بهزادی افزود: در روز سوم شاهد برگزاری آزمون عملی در 4 رشته شامل، والیبال، طناب زنی ، بدمینتون و هندبال خواهیم بود.

وی بیان داشت: همچنین طبق برنامه ریزی به عمل آمده در روز چهارم رقابت های علمی - تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد کشور، شرکت کنندگان در رشته های دوی 1200 متر، بسکتبال و فوتسال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دبیرستاد اجرایی رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد کشور یادآور شد: در روز پنجم نیز، در اقدامی نوآورانه 2 کارگاه آموزشی ویژه شرکت کنندگان برگزار خواهدشد که دکتر مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و دکتر رهنما بعنوان مدرس در این کارگاه حضور خواهند داشت.

بهزادی افزود: مراسم اختتامیه این رقابت ها و تجلیل از برگزیدگان مرحله کشوری نیز عصر روز شنبه 29 تیرماه در سالن همایش های هر مهاجران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار