کسب 5 رتبه کشوری در المپیاد ریاضی توسط دانش آموزان ناحیه یک زنجان

زنجان (پانا) - دانش آموزان دبیرستان های نمونه دولتی شهدا و روزبه ناحیه یک آموزشی زنجان 5 رتبه کشوری را در المپیاد ریاضی کسب کردند.

کد مطلب: ۹۲۸۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب 5 رتبه کشوری در المپیاد ریاضی توسط دانش آموزان ناحیه یک زنجان

معاون آموزش متوسطه این ناحیه با اشاره به کسب 5 رتبه آزمایشی در مرحله دوم المپیادهای علمی توسط دانش آموزان گفت: دانش آموزان شیوا شجاعی از دبیرستان نمونه دولتی شهدا و هوتن وفادار، محمد حسین حسینی، مهرشاد اسکندرپور و محمد بیات از دبیرستان نمونه دولتی روزبه توانستند در رقابت با برگزیدگان سایر استان ها در المپیادهای علمی سال تحصیلی (98-97) جزء برگزیدگان مرحله دوم المپیاد علمی ریاضی قرار گیرند.

ترابی افزود: امسال ناحیه یک در مرحله اول موفق به کسب 23 رتبه المپیادی شده بود و در مرحله دوم نیز با کسب 5 رتبه کشوری در المپیاد ریاضی توانست مقام اول را در سطح استان کسب نماید که این موفقیت­ مرهون تلاش های شبانه روزی دانش آموزان مستعد و پژوهش محور و همکاران آموزشی و اجرایی مدارس ناحیه در چند سال اخیر می باشد.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای برگزیدگان المپیادی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تمامی پذیرفته شدگان آزمایشی ناحیه یک از دانش آموزان پایه دهم می باشند، امید بسیاری می رود تا مجددا در سال آینده با کسب مدال افتخارآفرینی کنند.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان نیز این افتخار آفرینی را به دانش آموزان برگزیده و خانواده محترمشان، مدیر و دبیران زحمتکش و جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان، تبریک عرض می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار