تناسب امکانات مراکز مهارت ورزی، رمز موفقیت در اشتغال زایی

همدان (پانا) - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم و معاون اول رئیس جمهور در مراسم افتتاح مرکز آموزش هتل داری غرب کشور با اشاره به جایگاه مطلوب استان همدان در بخش جذب منابع اشتغال کشور و ایجاد شغل، نقش وحدت و انسجام مدیران استانی را در پیشرفت استان و در حوزه هایی همچون سرمایه گذاری مؤثر دانست.

کد مطلب: ۹۲۸۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
تناسب امکانات مراکز مهارت ورزی، رمز موفقیت در اشتغال زایی

محمد امید با بیان این که رویکرد سازمان فنی و حرفه ای باید به سمت تأسیس مراکز مهارت آموزی و مهارت ورزی سوق پیدا کند گفت: ما باید شاهد تأسیس مراکز تخصصی به فراخور امکانات موجود در منطقه احداث مرکز باشیم.
او با بیان این که بخش خصوصی می تواند در توسعه زیرساخت ها نقش مؤثری داشته باشد، گفت: مشارکت این مرکز با بخش خصوصی اتفاق بسیار مهمی است و اگر ظرفیت های مناسب را برای حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کنیم می توانیم در راستای تحقق یکی از رسالت های موجود در قانون پنجم و ششم که به صورت واضح بیان شده است گامی مؤثر برداریم.
او در ادامه تصریح کرد: دانشگاه پیام نور می تواند با استفاده از ظرفیت نرم افزاری و سخت افزاری خود در آموزش نیروهای تحصیل کرده ورود پیدا کند و مورد حمایت دولت و معاونت توسعه روستایی قرار گیرد تا شاهد رخدادهایی جدید در عرصه مهارت آموزی کشور باشیم.
امید با اشاره به پتانسیل های گردشگری همدان گفت: ٧ درصد از جاذبه های دنیا در اختیار ایران است اما سهم کشور ازگردشگران خارجی کمتر از یک هزارم است و این آمار نشان دهنده این است که حوزه گردشگری ظرفیت بالایی برای پیشرفت دارد.

رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار