شهرستان سرایان میزبان دومین کاروان زیر سایه خورشید

سرایان(پانا) ـ صبح امروز سفیران امام هشتم (ع) در گلزار شهدای شهرستان سرایان مورد استقبال گرم مردم عاشق و متدین این شهرستان قرار گرفتند .

کد مطلب: ۹۲۸۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
شهرستان سرایان میزبان دومین کاروان زیر سایه خورشید

این کاروان پس از تجدید پیمان با شهدا با مادر سردار شهید محمد علی مهرداد دیدار کردند .


حجت الاسلام والمسلمین سید محمود خراسانی و 3 خادم دیگر با هیئت همراه به دیدار حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد نجمی پورامام جمعه شهرستان سرایان رفتند .
در این دیدار که وجود پرچم متبرک و نوای گرم خادمان و همخوانی عاشقان حال و هوایی دیگر به این دیدار داد .


حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد نجمی پور با تاکید بر اینکه وجود حرم مطهر حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و حرم مطهر شاهچراغ (ع) زینت بخش این نظام است ادامه داد که باید به دهه کرامت توجه شود و کاروان زیر سایه خورشید مصداقی بر این امر است .


در ادامه کاروان زیر سایه خورشید به همراه حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد نجمی پور و ابراهیم رسولی مقدم فرماندار شهرستان سرایان به عیادت سالمندان آسایشگاه پارسایان رفتند .


اقامه نماز ظهر و عصر به جماعت در مسجد جامع سرایان از دیگر برنامه های این کاروان بود که با حضور اعضای کاروان و امام جمعه و فرماندار شهرستان انجام شد .


دانش آموزان کانون فرهنگی تربیتی بعثت عصر امروز میزبان پیام آوران امام هشتم بودند .


کاروان 4 نفره زیر سایه خورشید و هیئت همراه و امام جمعه شهرستان سرایان دیدگان مردم متدین روستای قاسم آباد را به پرچم متبرک رضوی منور نمودند .


حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد نجمی پور در این جلسه گفت :وجود حرم مطهر حضرت رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و حرم مطهر شاهچراغ (ع) مو جب برکت می شود . وی افزود وجود مراکز علمیه در قم و مشهد از آثار برکات وجود این بقاع متبرکه است .


خدام رضوی امروز با توزیع بسته های مواد غذایی در منازل ایتام و اقامه نماز جماعت در مسجد جامع سه قلعه به کار خود پایان داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار