زمین چمن مصنوعی شهید چمران ناحیه دو سنندج افتتاح شد

سنندج(پانا)- آئین افتتاحیه فعالیت های تابستانی، طرح هجرت سه و زمین چمن مصنوعی دبیرستان شهید چمران ناحیه دو سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۷۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
زمین چمن مصنوعی شهید چمران ناحیه دو سنندج افتتاح شد

روز گذشته با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان و جمعی از مسئولین، آئین افتتاح پایگاه های تابستانی، طرح هجرت سه و زمین چمن مصنوعی دبیرستان چمران ناحیه دو سنندج برگزار شد.

رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در این مراسم از فعالیت 260 پایگاه فعالیت تابستانی در استان خبر داد و گفت: دانش آموزان می توانند با استفاده از امکانات موجود در این پایگاه ها، استعداد های خود را در زمینه های مهارتی، فرهنگی، هنری و قرانی بروز دهند.

وی کانون های فرهنگی و تربیتی، سالن های ورزشی و اردوگاه ها را عمده مراکز فعالیت های تابستانی دانش آموزان عنوان کرد و اظهارداشت: دانش آموزان با حضور در این مراکز برای آینده آماده می شوند.

قربانی با بیان اینکه طرح هجرت سه برای چندین سال متوالی استمرار دارد؛ گفت: این طرح با همکاری بسیج و آموزش و پرورش از توان خود دانش آموزان در تجهیز و آماده سازی مدارس استفاده می شود .

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در خصوص حضور دانش آموزان در طرح هجرت سه به اولیاء توصیه نمود تا فرزندانشان را ترغیب به حضور در این طرح نماید تا در آینده مسئولیت پذیر شوند.

وی از افتتاح 45 فضای ورزشی در چند سال اخیر با کمک و مساعدت مسئولین وزارت آموزش و پرورش در استان خبر داد وبا تاکید بر اینکه باید روز به روز به این موضوع رونق بیشتری پیدا کند؛ گفت: امسال سه طرح چمن مصنوعی مشابه زمین چمن مصنوعی چمران که امروز افتتاح می شود در قروه، سریش آباد و زیویه انجام می شود.

گفتنی است زمین چمن مصنوعی شهید چمران در زمینی به مساحت 800متر مربع در منطقه 17 شهریور در جوار واحد آموزشی شهید چمران واقع شده است و مبلغی در حدود چهار میلیارد و 200میلیون ریال برای این طرح هزینه شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار