رخشانی‌مهر: البرز، سیستان‌وبلوچستان و تهران وضعیت مطلوبی در سرانه فضای آموزشی ندارند

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه حضور در استان سیستان و بلوچستان از فضاهای آموزشی حوزه بلوچستان بازدید و در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خاش شرکت کرد.

کد مطلب: ۹۲۷۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
رخشانی‌مهر: البرز، سیستان‌وبلوچستان و تهران وضعیت مطلوبی در سرانه فضای آموزشی ندارند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در حضور 5 روزه خود در استان سیستان و بلوچستان، امروز به حوزه بلوچستان و منطقه سرحد رفت و از فضاهای آموزشی شهرستان‌های خاش، نوک آباد، نصرت آباد و میرجاوه بازدید کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش خاش از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان‌های خاش، نوک آباد، نصرت آباد و میرجاوه قرار گرفت.

فرسودگی مدارس قدیمی، استانداردسازی سیستم سرمایشی و گرمایشی مدارس، جمع‌آوری مدارس خشت و گلی وجوه مشترک مشکلات عمده این شهرستان‌ها بود که بررسی شد.

رخشانی‌مهر به وضعیت سرانه فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: «سه استان البرز، سیستان‌وبلوچستان و تهران از جمله استان‌هایی هستند که به لحاظ سرانه فضای آموزشی در شرایط مطلوبی قرار ندارند. خوشبختانه امسال با اهتمام دولت و مجلس و افزایش تخصیص اعتبارات شاهد اتفاقات خوبی در زمینه افزایش سرانه فضای آموزشی در استان‌های محروم هستیم.»

بازدید از چندین فضای آموزشی، هنرستان کار و دانش روستای چاه احمد، مجتمع فرهنگی رفاهی دره گل تفتان، آغاز عملیات اجرایی یک واحد آموزشی 6 کلاسه شبانه‌روزی دخترانه در شهرستان خاش از برنامه‌‌های سفر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به منطقه بلوچستان بود.

معاون وزیر آموزش پرورش در ادامه این سفر فردا به منطقه سراوان و زاهدان می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار