مسیر آموزش و پرورش اصفهان مسیر سند تحول بنیادین است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در جمع مدیران تیران و کرون گفت:مسیر آموزش و پرورش استان اصفهان مسیری است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ترسیم شده است.

کد مطلب: ۹۲۵۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مسیر آموزش و پرورش اصفهان مسیر سند تحول بنیادین است

محمد اعتدادی با اشاره به اقدامات خوبی که توسط مدیران این شهرستان انجام شده اظهار داشت:در این شهرستان مدیران موفقی وجود دارند که حتی با دست های خالی اقدامات بزرگی را انجام داده اند و خوب است که از تجربه این مدیران استفاده گردد. امروز آموزش و پرورش در شرایط ویژه ای قرار دارد که با روش های سنتی اداره آن امکان پذیر نیست.قطعا امروز ما نیاز داریم که مردم در کنار ما باشند و از ظرفیت سایر دستگاه ها استفاده نماییم.
وی در ادامه گفت:امروز مسیر آموزش و پرورش استان اصفهان مسیری است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ترسیم شده است و امسال در اول مهرماه هیچ کاری در آموزش و پرورش استان انجام نخواهد شد مگر آنکه منطبق بر برنامه سال 98 و مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با اشاره به این موضوع که حرف مبنای عمل نیست اشاره کرد:مدرسه محوری یکی از این برنامه ها است و می بایست با استفاده از پتانسیل موجود در آموزش و پرورش خودمان اقدام به رفع مشکلات پیش رو نماییم.
وی در ادامه گفت:از هشت ماه قبل برنامه ریزی ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی 99_98 در استان اصفهان شروع شده و تا به امروز تمام مسیرهای جذب نیروی انسانی طی شده است.اما استان اصفهان در این زمینه هنوز با مشکلاتی روبروست که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده، در دست اقدام و پیگیری های لازم این مشکلات مرتفع گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار