سرگروه برتر کشوری آموزشی کاردانش ایلام : گروه های آموزشی رابط بین آن چه که قانون میگوید وآن چه اجرا می شود هستند

ایلام (پانا) سرگروه برتر آموزشی حسابداری کشوری شاخه کار دانش ایلام که اخیرا در ارزیابی دبیرخانه های موفق به کسب رتبه اول کشوری گردید در گفتگو با خبرنگار پانا ایلام ازگروه های آموزشی ب عنوان رابطان آن چه که قانون میگوید و آن چه که در حال اجراست یاد کرد.

کد مطلب: ۹۲۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
سرگروه برتر کشوری  آموزشی کاردانش ایلام : گروه های آموزشی رابط بین آن چه که قانون میگوید وآن چه  اجرا می شود هستند

جلیل جایدری سرگروه آموزشی حسابداری ، شاخه کاردانش استان خاطر نشان کرد: وظیفه سرگروه های آموزشی توان دادن ب سایر هنرآموزان در حوزه آموزش است.

وی از جمله ملاک­ ها و شاخص ­های ارزیابی استان ­ها نقد کتاب­های درسی ، کیفی سازی آموزش ، بازدید از مدارس ، برگزاری کارگاه های آموزشی و ... عنوان کرد و افزود:نظارت بر کار وفعالیت سایر دبیران از فعالیت محوری یک سرگروه آموزشی است ک بتوان دید آیا رسالت خود را به خوبی انجام داده است.

جایدری سرگروه برگزیده کشوری ایلامی در این طرح ب نظارت بالینی ب عنوان اقدام اساسی فعالیت های سرگروه های آموزشی اشاره کرد و افزود:در این بازدید ها بر کار هنر آموز نظارت می شود،نقاط قوت و ضعف آنها یادآور می شد و در پایان ب نتیجه گیری کلی با اطلاعات رسیده می شود.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی ک در آن ها شیوه های بهتر ارزیابی و تدریس می شود را از دیگر فعالیت های سرگروه های آموزشی برشمرد و ادامه داد: نقد و بررسی کتب درسی رشته های تخصصی و ارسال جزوه های آموزشی برای هنرآموزدر سراسر کشور از اقدامات دیگر سرگروه آموزشی است .

وی عملکرد این سرگروه آموزشی در استان ایلام را مفیدارزیابی کرد و گفت:با وجود برتری همکاران هم استانی در حوزه کار دانش و فنی حرفه ای همچنان کمبود امکانات وتجهیزات لازم برای مدارس کار دانش معضل بزرگی در استان است.

اضافه می شود در همین بخش در شاخه فنی حرفه ای کوروس بشیری دبیر ایلامی ،سرگروه آموزشی حسابداری فنی حرفه ای موفق ب کسب رتبه سوم کشوری دبیرخانه سراسری سرگروه های آموزشی دست پیدا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار