سرپرست شهرداری ملاردخبر داد:ادامه روند خوب ساخت پروژه فرهنگسرای شهر ملارد

ملارد(پانا) - سرپرست شهرداری ملارد گفت : شهرداری ملارد توانسته است درسالهای اخیر اقدامات مناسبی در راستای افزایش فضای فرهنگی و ورزشی انجام دهد .

کد مطلب: ۹۲۴۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست شهرداری ملاردخبر داد:ادامه روند خوب ساخت پروژه فرهنگسرای شهر ملارد

محمد رضا کاووسی سرپرست شهرداری ملارداز ادامه روند ساخت پروژه فرهنگسرای شهر ملارد در راستای ایجاد اماکن فرهنگی برای شهر ملارد خبر داد وگفت : پروژه فرهنگسرای شهر ملارد با تمهیداتی که در راستای ادامه روند اجرای آن اندیشیده شده و هم اکنون روند اجرایی خودرا می گذراند ومی توان آن را از مهمترین پروژه‌های فرهنگی ملارد یاد کرد که این فرهنگسرا در مساحت زمینی به وسعت ۱۵ هزار مترمربع و زیر بنای شش هزار متر مربع است .

اوبا اشاره به پیشرفت فیزیکی این پروژه روند اجرایی آن را مثبت ارزیابی نمود وتصریح کرد: این پروژه بسیار مناسب که در نقطه خوبی در سطح شهر جانمایی شده که شامل ۴ بلوک ABCD می باشد و خواهد توانست بسیاری از نیازهای خاص فرهنگی واجتماعی مناطق مرکزی شهر ملارد را تحت پوشش قرار دهد .

او ادامه داد:این پروژه هم اکنون در کنار پارک بزرگ مشاهیر شهر ملارد جانمایی شده و در آینده فضای مناسبی را برای ارتقاء سطح فرهنگی و سرانه ای ملارد دراین خصوص ایفا میکند تا شاهد استقبال عمومی توسط جوانان در حوزه‌های کتابخوانی، شرکت در برنامه‌های فرهنگی، اجرای جشنواره‌ها وبرنامه‌های مناسبتی و فرهنگ محور دراین مکان باشیم .

/خبرنگار: زهرا عین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار