تیم‌های برگزیده چهاردهمین جشنواره تدریس برتر درس تربیت‌بدنی معرفی شدند

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت  آموزش و پرورش تیم‌های برگزیده چهاردهمین جشنواره تدریس برتر درس‌ تربیت‌بدنی کشور را معرفی کرد.

کد مطلب: ۹۲۴۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم‌های برگزیده چهاردهمین جشنواره تدریس برتر درس تربیت‌بدنی معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، محمد جعفری در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره کشوری تدریس برتر درس تربیت‌بدنی دوره ابتدایی، گفت: «چهاردهمین جشنواره کشوری تدریس درس تربیت‌بدنی دوره ابتدایی با حضور بیش از ۶۰ معلم برگزیده تربیت‌بدنی، از استان‌های سراسر کشور به مدت ۳ روز در استان کرمان برگزار شد. رویکرد پژوهشی و آموزشی و همچنین انتقال تجربیات و توانمندسازی معلمان تربیت‌بدنی از اهداف برگزاری این جشنواره بود. محبوبه احمدی، مهری نصرالهی مقدم و عاطفه مزرعه خطیری از استان قم در دوره اول ابتدایی به عنوان تیم برگزیده انتخاب شدند.»

او ادامه داد: «در دوره اول ابتدایی تیم خراسان شمالی، خانم‌ها مریم عابدینی، اکرم جوانمرد و آزاده رحمتی نیز به عنوان تیم برگزیده این دوره از جشنواره انتخاب شدند. خراسان رضوی نیز در دوره اول ابتدایی به عنوان تیم برگزیده این دوره از جشنواره انتخاب شد. مسعود کوثری، مهناز رضایی داران و سیدمحمد مرتضوی از تیم خراسان رضوی از دوره اول ابتدایی در این دوره از جشنواره شرکت کردند.»

به گفته مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در دوره دوم ابتدایی نیز سه استان حائز رتبه برگزیده شدند، مرضیه نیکدل، فاطمه سخایی‌نیا و محبوبه اعتصامی از استان خراسان جنوبی و احسان بهرامی ابدکاه، پروین نیکزاد و مسلم جوانمردی از استان کهگیلویه و بویر احمد و همچنین فائزه گلناری، پروانه صمدی و نفیسه کریمی از استان قزوین در دوره دوم ابتدایی حائز رتبه برگزیده شدند.

او افزود: «در قسمت تجربه‌گردان این دوره از جشنواره دو تیم حائز رتبه برتر شدند، اسما نظام آبادی، اسما نوذری‌پور و کوثر عباس‌آبادی از استان سیستان و بلوچستان و همچنین فرشته‌السادات عمارتی، حسین نادری طاهری و هماالسادات لاجوردی از استان اصفهان رتبه برتر را کسب کردند. حمیده دهقانی فیروزآبادی، فاطمه‌السادات دهقانی فیروزآبادی، و آتنا صدری از استان یزد در دوره اول ابتدایی و همچنین فروغ رجبی، مینا شحنه‌زاد و افسانه قدرتی از استان بوشهر در دوره دوم ابتدایی به عنوان تیم‌های خلاق چهاردهمین جشنواره تدریس برتر درس تربیت بدنی کشور انتخاب شدند.»

محمد جعفری گفت: «در دوره اول ابتدایی سمیرا آقایی، احمد رسولی و مولود محمدپور از استان زنجان و همچنین ناصر سروش، دلیر دونداری و میثم شکری از استان کردستان در دوره دوم ابتدایی به عنوان دو تیم پویا این دوره از جشنواره معرفی شدند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار