امام جمعه ملارد: اجرای عدالت با حساسیت دردستور کار همه ارگانها و نهادهای جامعه قرار گیرد

ملارد(پانا)- فرماندار ، امام جمعه و مسئولین شهرستان ملارد به مناسبت هفته قوه قضاییه با دادستان و رییس دادگستری شهرستان،دیدار کردند.

کد مطلب: ۹۲۳۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه ملارد: اجرای عدالت با حساسیت دردستور کار همه ارگانها و نهادهای جامعه قرار گیرد

در این دیدار صمیمی که در نمازخانه مجموعه قضایی ملارد برگزار شد توکلی کجانی فرماندار شهرستان ملارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش و ضمن تبریک فرارسیدن هفته قوه قضائیه به حاضرین ، از جلسات سران سه قوه در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در شرایط حساس کنونی کشور یاد کرد و آن را در هماهنگی امور و پیشبرد اهداف و سیاست های نظام ، بسیار موثر و کارگشا دانست .

او از همکاری و همراهی دلسوزانه و ارزشمند دادستان و رئیس دادگستری شهرستان و همچنین قضات و کارکنان دادگستری شهرستان در راستای توسعه و آبادانی شهرستان و اقدامات قانونی در برخورد با متخلفین و افراد سودجو تقدیر کرد.

در این نشست حجت الاسلام حسینی نوری امام جمعه شهرستان ملارد در خصوص عدالت، لزوم اجرای آن و تبعاتی که بعضا" اجرای عدالت برای قضات و یا مجریان آن دارد به ایراد سخن پرداخت و تصریح کرد: رعایت و اجرای عدالت مختص قوه قضائیه نبوده و انتظار میرود در همه امورات جامعه و سایر دستگاهها نیز اجرای عدالت با حساسیت در دستور کار قرار گیرد.

محمودی رئیس دادگستری شهرستان ملارد هم در ابتدای این نشست گزارشی از اقدامات دادستانی و دادگستری و راهکارها و اقدامات جدید جهت تسهیل در رسیدگی به پرونده‌ها ، رفاه حال ارباب رجوع و خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به مراجعان و مردم ملارد ارائه نمود .

در این نشست معاونین فرماندار، بخشداران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرمانده نیروی انتظامی، سرپرست شهرداری، اعضائ شوراهای اسلامی و تعدادی از روسای ادارات شهرستان ملارد نیزحضور داشتند .

/خبرنگار:مرتضی صفرنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار