آزمون عملی مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش برگزار شد

اراک(پانا)- بخش عملی مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش همزمان با سراسر کشور در برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۳۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آزمون عملی مرحله استانی هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش برگزار شد

« شهریار فولادوند» مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی در حاشیه ضمن بازدید از محل برگزاری این مسابقات، ضمن تقدیر از مدیران، داوران و هنرجویان هنرستان ها، حوزه های اجرایی مسابقات و کارشناسان اداره فنی و حرفه ای و کاردانش که زمینه برگزاری هرچه با شکوه تر این مسابقات را فراهم آوردند، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ، تقویت روحیه رقابت جویی و رقابت پذیری، آشنایی جامعه با توانمندی های هنرجویان شاخه کاردانش و اشاعه فرهنگ کار و مهارت آموزی، می باشد.

وی افزود: این مسابقات ضمن تشویق و ترغیب هنرجویان جهت شرکت در رقابت های علمی، در تقویت بنیه علمی و کاربردی آنها و همچنین ترویج مهارت های شغلی، شناسایی استعداد های برتر هنرجویان و توسعه مهارت کار آفرینی آنها موثر می باشد.

همچنین «مجتبی حیدری» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: آزمون عملی هفدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش در 5 حوزه استانی و 2 حوزه شهرستانی ویژه هنرجویان دختر و پسر منتخب هنرستان های شاخه کاردانش مناطق پانزده گانه استان مرکزی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله از مسابقات 176 هنرجو در 25 رشته شاخه کاردانش در حوزه های انتخابی جهت راهیابی به مرحله تئوری کشوری به رقابت پرداختند.

حیدری تصریح کرد: هنرستان های ساعی، شهدای آلومینیوم، قائم مقام، شهید مقیمی و مرکز آموزش جهاد کشاورزی در شهر اراک و هنرستان های علی ابن ابیطالب(ع) شازند و شهید ناصری ساوه میزبانی برگزاری آزمون عملی شاخه کاردانش را بر عهده داشتند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی یادآور شد: مرحله تئوری کشوری این مسابقات در آبان ماه 98 در مرکز استان ویژه نفرات برتر برگزار می گردد که از هر رشته در صورت کسب حد نصاب نمره کشوری، یک نفر به مرحله عملی کشوری به استان هرمزگان اعزام خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار