مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: برگزاری آزمون انتخاب مدیران در راستای انتصاب مدیر به دور از نگاه خاص و اصل شایستگی است

اسلامشهر(پانا) - آزمون انتخاب و انتصاب مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور یکصد و هفتاد و یک متقاضی و در سه مرحله در مرکز نیروی انسانی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۲۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر: برگزاری آزمون انتخاب مدیران در راستای  انتصاب مدیر به دور از نگاه خاص و اصل شایستگی است

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در حاشیه برگزاری آزمون انتخاب و انتصاب مدیران و در گفتگو با خبرنگار پانا شهرستانهای استانهای تهران اظهار داشت: با توجه به دستور العمل وزارت آموزش و پرورش از چند ماه گذشته روند اجرایی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران واحدهای آموزشی در قالب ثبت نام از متقاضیان انجام شد و افراد در سراسر کشور امروز بیست و هشتم خرداد 98 در آزمون مذکور شرکت کردند.

او افزود: افراد متقاضی پس از موفقیت در سه مرحله آزمون اینترنتی شامل پاسخگویی به یکصد سوال، مرحله مصاحبه وزارتی و طرح نظری وزارت آموزش و پرورش با حکم چهار ساله به عنوان مدیر انتصاب و در مراکز آموزشی مشغول به کار خواهند شد.

بنار تصریح کرد: این افراد در مراکز مورد نیاز و مدراسی که مدیران آنها به افتخار بازنشستگی نائل خواهند آمد، ابلاغ مدیریت دریافت خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خاطر نشان کرد: برگزاری آزمون انتخاب مدیران در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین و انتصاب مدیر به دور از نگاه خاص و شایستگی است.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار