دستورالعمل بهره‌مندی رزمندگان از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر ابلاغ شد

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل اجرای استفساریه جزء 6 بند ث ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را به اداره‌های کل آموزش و پرورش استان‌ها، معاونت‌ها، مراکز، سازمان‌ها، دفاتر و دانشگاه‌های شهید رجایی و فرهنگیان ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۹۲۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
دستورالعمل بهره‌مندی رزمندگان از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر ابلاغ شد

طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی علی اللهیار ترکمن و مطابق با تفسیر جدید، بهره‌مندی رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در دفاع مقدس اعم از متوالی و غیرمتوالی در فاصله زمانی 31 شهریور 59 تا 29 مرداد 67 از امتیازات یک مقطع تحصیلی بالاتر بدون مانع است. خود این امتیاز اما مدرک تحصیلی محسوب نمی‌شود.

ایثارگرانی که قبلاً طبق قوانین و مقررات مربوط از مزایای یک سطح تحصیلی بالاتر استفاده کرده‌اند اجازه بهره‌مندی مجدد آن‌ها از امتیاز مدرک به‌طور مضاعف وجود ندارد.

کارکنانی که سه چهارم مدت حضور آن‌ها در جبهه به عنوان خدمت داوطلبانه تلقی شده است نیز در شمول این دستورالعمل قرار خواهند گرفت.

این دستورالعمل از 22 اردیبهشت 1398 اجرایی است.

در تفسیر جدید از بند 6 ماده ث ماده 88 قانون برنامه ششم توسعه امتیاز استخدامی و مالی هم به مزایای این بند برای رزمندگان اضافه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار