محمد صیدلو: کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی به شدت شهرستانهای استان تهران را در شرایط سخت و بحرانی قرار داده است

تهران(پانا) - سومین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران در سال 98 با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران و اعضاءدر سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد

کد مطلب: ۹۲۲۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی به شدت  شهرستانهای  استان تهران را در شرایط سخت و بحرانی قرار داده است

محمدصیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در این نشست ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم محمدرضا حافظی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور اظهار داشت: همانند این مردان بزرگ، اتفاقی ظهور نمی کنند و قطعا پشت تربیت آنها حرکتی بزرگ صورت گرفته که چنین برکاتی را به همراه داشته اند .

او با اشاره به اینکه سی درصد از مدارس کل کشور به دست خیرین مدرسه ساز ساخته شده، افزود : این نشان از یک حرکت عظیم فرهنگی است که چراغ آن را مرحوم حافظی روشن نمود و فقدان این انسان وارسته جامعه بزرگ فرهنگیان را اندوهگین ساخت.

صیدلو در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون مسائل حوزه تعلیم و تربیت در شهرستان های استان تهران گفت: کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی به شدت این استان را در شرایط سخت و بحرانی قرار داده است .

این مقام مسئول با تاکید بر پیچیدگی های مسائل آموزشی در این استان، تصریح کرد: سیاست گذاری‌های اشتباه در نقل و انتقالات سبب گردیده بود تا نیازهای این استان با مشکلات دو چندانی روبرو شود که با نشست مشترک با مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش تصمیم‌های مطلوبی در این زمینه اتخاذ گردید .

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به کمبود بیش از ده هزار کلاس درس در این استان خاطرنشان کرد: کلیه مدیران استانی باید موانع را از مسیر توسعه آموزش و پرورش در این استان برداشته و در جهت جبران کمبودهای فضای فیزیکی تعلیم و تربیت در این استان آموزش و پرورش را یاری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار