کارگاه‌های کنفرانس آموزش و پرورش تطبیقی با امتیاز آموزش ضمن خدمت برگزار می شود

کاشان ( پانا) - رییس انجمن آموزش و پرورش ایران گفت: بر اساس مجوز اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش، کلیه کارگاه های دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی، با ۱۲ ساعت آموزش ضمن خدمت برای فرهنگیان برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۲۱۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه‌های کنفرانس آموزش و پرورش تطبیقی با امتیاز آموزش ضمن خدمت برگزار می شود

عباس معدندار آرانی در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: این کنفرانس با هدف بسط و گسترش اطلاعات علمی و پژوهشی در خصوص نوآوری های آموزشی در سایر نقاط جهان و چگونگی برخورد با چالش های اساسی نظام های تعلیم و تربیت از سطح پیش دبستانی تا آموزش عالی برگزار می شود.

وی افزود: در روز نخست این کنفرانس هفت کارگاه علمی برگزار می شود که تحلیل برنامه درسی با تاکید بر نوآوری های جهانی،روانشناسی یادگیری، بررسی مسایل و مشکلات تربیتی دانش آموزان،روش تحقیق در علوم تربیتی با تاکید برتحقیق تطبیقی از جمله آنها است.

وی تصریح کرد: همچنین کارگاههای مهارتهای تفکر و حل مساله با تاکید بر سنجش عملکردی و مفهومی، تحلیل برنامه درسی با تاکید بر روش های مبتنی بر کاوشگری، آموزش و پرورش تطبیقی با تاکید بر تحولات جدید و روش تحقیق در علوم تربیتی با تاکید برتحقیق تطبیقی در این کنفرانس برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: به کلیه معلمان پژوهشگر که نویسنده اول مقاله باشند و یا نام آنها به عنوان دانشجو بعد از نام استاد راهنما و مشاور در مقاله ذکر شود، تقدیر نامه معاون وزیر آموزش وپرورش تقدیم خواهد شد.
رییس انجمن آموزش و پرورش ایران گفت: محورهای دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی، عبارت از جهانی سازی و محلی سازی، کمیت و کیفیت آموزش، اقتصاد دانش و تجاری سازی آموزش، فناوری های نوین آموزشی، برابری و اثربخشی آموزشی، مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، تئوری وروش شناسی در پژوهش های تطبیقی است.
وی افزود: فلسفه تعلیم و تربیت و تطبیق، مطالعات تطبیقی در روانشناسی ، مطالعات تطبیقی در تربیت معلم، مطالعات تطبیقی در آموزش و پرورش استثنائی، نظام آموزشی و روابط فرهنگی، سنجش علمی و تضمین کیفیت آموزش عالی و مطالعات تطبیقی در آموزش عالی از دیگر محورهای این کنفرانس است.
وی گفت: پاتریک کلمن رز از دانشگاه علوم انسانی و اجتماعی ویتنام، محمد رضا سرکار آرانی از دانشگاه ناگویا ژاپن، تاکی یوکی یویاما از دانشگاه نیهون ژاپن، اسلام فتار از دانشگاه استلنبوش آفریقای جنوبی و محمدریوانی بوستامی از دانشگاه یو اس ام مالزی از جمله مهمانان دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی هستند.
معدندار در مورد تاریخ های مهم کنفرانس نیز افزود: آخرین مهلت ارسال چکیده مقاله 30 مردادماه ، آخرین مهلت ارسال اصل مقاله،30 شهریورماه و آخرین مهلت ثبت نام در همایش 15 مهرماه 1398 خواهد بود.
به گزارش پانا،دومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی با موضوع پژوهش های معاصر در آموزش و پرورش تطبیقی: نوآوری ها و چالش از روز 29 آبان به مدت سه روز در دانشگاه کاشان برگزار خواهد شد و علاقمندان برای کسب اطلاعات می توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس، به نشانی www.conference.cesir.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار