«از نفس افتاده» در کانال آذری شبکه سحر

تهران (پانا) - با اتمام دوبله سریال تلویزیونی «از نفس افتاده» به کارگردانی قاسم جعفری ، از یکشنبه 19 خرداد این مجموعه به جایگزینی سریال «اگه بابام زنده بود» بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر قرار می گیرد.

کد مطلب: ۹۲۰۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
«از نفس افتاده» در کانال آذری شبکه سحر

به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی ، این سریال در سال 1385 ساخته شده و داستان آن پیرامون حوادث منجر به انقلاب اسلامی ایران است. آرش که عکاس و خبرنگار ساواک است برای ماموریتی به همراه «فخیمی» و «دکتر گلزار» به شهر رامسر می روند. ساواک دختری به نام «شیده موسویان» را که اسناد و مدارک مهمی مربوط به سران مملکتی را به همراه دارد ، دستگیر می کند. آرش ، شیده را که هم بازی دوران کودکی اش است فراری می دهد، عقاید شیده بر روی آرش تاثیر می گذارد، آن دو با هم ازدواج می کنند و آرش به ساواک پشت می کند و....
مهدی حسین زاده مدیر دوبلاژ سریال به زبان آذری است و بازیگران این مجموعه عبارتند از: اشکان خطیبی ، خاطره حاتمی ، علیرام نورایی ، شهرام عبدلی و زهره فکوری.
«از نفس افتاده» در 12 قسمت 50 دقیقه ای هر روز ساعت 15:30 به وقت تهران و با تکرار در دو زمان 24:00 و 7:00 صبح روز بعد به وقت تهران بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار