معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرری : طرح‌های موفق سلامت از جلوه‌های والای تحقق کارآمدی نظام مقدس است

فشافویه (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرری گفت: طرح ملی بسیج کاهش فشار خون بالا برای آگاه سازی شهروندان به منظور پیشگیری و در صورت ابتلا شروع به درمان با مشارکت تمامی نهادها وارگان ها اجرا می شود.

کد مطلب: ۹۲۰۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرری : طرح‌های موفق سلامت از جلوه‌های والای تحقق کارآمدی نظام مقدس است

سجاد برنجی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ری اظهار داشت: طرح بسیج کنترل فشارخون نیز بدون مشارکت تمامی دستگاه‌ها به موفقیت نمی ‌رسد لذا برای آگاهی بخشی عمومی در زمینه درمان و پیشگیری، مشارکت جمعی و همگانی لازم است.

او با اشاره به عملکرد مطلوب نظام جمهوری اسلامی در زمینه سلامت تصریح کرد: این عملکرد با رژیم گذشته به هیچ عنوان قابل قیاس نیست و فاصله بسیار زیادی دارد و بعد از انقلاب اسلامی سن امید به زندگی و میانگین سنی جامعه افزایش داشته است.

برنجی ادامه داد: ریشه کن کردن فلج اطفال، افزایش تعداد مراکز بهداشت، تربیت پزشکان، دسترسی به آب آشامیدنی سالم و پوشش بیمه های درمانی از جمله عملکردهای درخشان در زمینه سلامت و دستاوردهای بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی میباشدکه در ادوار مختلف صورت گرفته است.

او با بیان اینکه امروز دشمن عزم کرده که نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، گفت: طرح‌های موفق سلامت از جلوه‌های والای تحقق کارآمدی این نظام مقدس است که مبتنی بر خون پاک شهدا و مجاهدت‌های بزرگ مردان تاریخ کشورمان است که همه باید قدر بدانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ری عنوان کرد: بسیاری از افراد مبتلا به فشار خون از بیماری خود مطلع نیستند و احساس خطر نمی کنند لذا طرح بسیج کنترل فشارخون به این افراد هشدار می دهد که جهت درمان اقدام کنند و همچنین در جهت پیشگیری نیز تلاش کنند.

برنجی خاطرنشان کرد: با عزم ملی در این طرح شرکت می کنیم تا به هدف گذاری برسیم و شهروندانی را که در معرض آسیب هستند آگاه کنیم و برای اجرای این کار زیرساخت های لازم فراهم و برنامه ریزی شده است.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار