به دنیا آمدن در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» به کارگردانی محسن عبدالوهاب یکشنبه 19خرداد ماه 1398 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

کد مطلب: ۹۲۰۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به دنیا آمدن در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد می شود

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زن و شوهری در آستانه‌ میان‌سالگی برای ادامه‌ مسیرِ زندگی‌شان با یکدیگر دچار مشکل می‌شوند.
هدایت هاشمی، الهام کردا، بهناز جعفری، سپهراد فرزامی، رضا مرتضوی و رویا جاویدنیا بازیگران فیلم "به دنیا آمدن" هستند.
محسن عبدالوهاب پیش از این ساخت فیلم «لطفا مزاحم نشوید» را در کارنامه دارد و همچنین در «گیلانه» و «خون بازی» با رخشان بنی اعتماد کارگردانی مشترک داشته است. چهارمین فیلم بلند سینمایی محسن عبدالوهاب در سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن برای الهام کردا، بهترین موسیقی و بهترین تدوین شد. همچنین جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره وزول فرانسه، منتخب جشنواره های توکیو، شانگهای چین و گرانادا از دیگر حضورهای بین المللی این فیلم به شمار می رود.
محسن عبدالوهاب نویسنده و کارگردان، محمد احمدی تهیه کننده، هدایت هاشمی بازیگر، رضا مرتضوی بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل و بازیگران فیلم مهمانان پانصد و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.
علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار