انتقاد رسانه‌های نزدیک به جبهه پایداری از رئیس صداوسیما

تهران (پانا) - برکناری مدیر شبکه 5 جواد رمضان نژاد به مذاق رسانه های نزدیک به جبهه پایداری خوش نیامده و با انتقاد از علی عسگری توصیه کرده اند که به جای رمضان نژاد باید مرتضی میر باقری معاون سیما برکنار شود.

کد مطلب: ۹۱۸۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد رسانه‌های نزدیک به جبهه پایداری از رئیس صداوسیما

به گزارش ایران آنلاین، چندی پیش رمضان نژاد مدیر شبکه 5 در پی پخش مداحی احد قدمی داماد پروین احمدی نژاد که همراه با توهین به برخی شخصیت های مورد احترام اهل سنت بود، با دستور رئیس سازمان صداو سیما برکنار شد.

پایداری ها از رمضان نژاد و علی فروغی مدیر شبکه 3 به عنوان مدیران جوان انقلابی یاد می کنند.

سایت رجانیوز، رسانه نزدیک به جبهه پایداری در گزارشی با تیتر «انتقام‌جویی بازنشستگان مهلت یافته از مدیران جوان انقلابی» به برکناری جواد رمضان‌نژاد، مدیر شبکه 5 از سوی رئیس صدا و سیما انتقاد و تأکید کرده که علی عسگری این جوان انقلابی را سپر عملکرد نامطلوب و مورد انتقاد خود در سازمان کرده است.

نویسنده این مطلب افزوده: یکی از فرض‌هایی که در مورد اقدام اخیر رئیس سازمان صدا و سیما در برکناری مدیر شبکه پنج سیما مطرح می‌شود، پرت کردن حواس‌ها نسبت به این انتقادهاست.

اگرچه با این اقدام رئیس رسانه ملی این مطالبه به صورت جدی‌تری می‌تواند مطرح ‌شود که وقتی یک اشتباه سهوی باعث برکناری مدیر یک شبکه می‌شود، پس در مورد اشتباهاتی که به کرات در یک سال اخیر در واحد بازرگانی سازمان صدا و سیما صورت گرفته است، باید اقدام عاجلی همچون برکنار شدن مدیرکل بازرگانی صدا و سیما نیز صورت بگیرد.

با این شیوه جدید مدیریت و اصلاح امور به خاطر انتقادهایی که به دفعات درخصوص ضعف سریال‌ها و مجموعه‌های نمایشی این سال‌های تلویزیون مطرح شده است یا به‌خاطر پررنگ شدن حضور مجری سلبریتی‌ها، یا حتی به خاطر نفوذ مافیای موسیقی که پای چهره‌های مبتذل موسیقی را به تلویزیون باز کرد، باید مدیرانی همچون مرتضی میرباقری معاون سیما هم برکنار شوند تا راه برای ورود مدیران مستعد باز شود. گفتنی است رمضان نژاد که چندی پیش از شبکه افق به شبکه 5 آمده بود، در پی پخش یک مداحی تفرقه افکنانه از مدیریت این شبکه برکنار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار