همصدا با تمامی جهان اسلام:

فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان دیواندره برائت و بیزاری خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اعلام کردند

دیواندره(پانا)- امام جمعه شهرستان دیواندره در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مسئله قدس یک مسئله انسانی و مربوط به تمامی جهان اسلام است

کد مطلب: ۹۱۸۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان دیواندره برائت و بیزاری خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اعلام کردند

همصدا با تمامی جهان اسلام، فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان برائت و بیزاری خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اعلام نمودند.

در راهپیمایی امسال که با حضور گسترده اقشار مختلف مردم بخصوص فرهنگیان و دانش آموزان برگزار شد؛ حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان دیواندره سخنران مراسم ضمن تشکر از حضور پرشور مردم روزه دار و انقلابی شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس عنوان کرد: روز قدس روز اتحاد جهان اسلام و روز مبارزه با استکبار است؛ این روزی است که امام راحل(ره) برای اتحاد هر چه بیشتر جهان اسلام آن را نماد انسجام و وحدت بین مسلمانان قرار داد.

وی در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: حضور شما مردم ولایت مدار در مراسم راهپیمایی در شرایط روزه داری و هوای گرم جز لبیک گفتن به پیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک گفتن به رهبری عظیم الشان(مدظله العالی)در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف نیست.

حاج ماموستا مرادی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) اظهارداشت: روز قدس روز حیات مسلمانان و یک مسئله انسانی و مربوط به تمامی جهان اسلام است؛ چون قدس سجده گاه انبیا، فرشتگان، اولیا الهی و آینه ساحت قدس الهی است.

وی در پایان سخنانش اظهار داشت: روز قدس برای کشور ما دارای پیام های جهانی است؛ روزی است که اعلام می داریم؛ هرگز زیر بار ظلم نمی رویم و با پایبندی به دین مبین اسلام و دفاع همه جانبه از قبله اول مسلمانان توطئه های رذیلانه تمامی جهان استکبار را در خصوص قدس شریف ناکام خواهیم گذاشت.

گفتنی است در ادامه مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس قطعنامه پایانی قرائت و پرچم های منحوس آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار