اقدامات فرهنگی شهرداری منطقه بیست در لیالی قدر

شهرری (پانا)- معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه بیست به تشریح اقدامات فرهنگی ویژه مراسم لیالی قدر با اولویت زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) پرداخت.

کد مطلب: ۹۱۷۹۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات فرهنگی شهرداری منطقه بیست در لیالی قدر

حجت‌الاسلام شاهین معبودی با اشاره به اینکه در لیالی قدر میزبان خیل عظیمی از شهروندان مناطق 22 گانه هستیم، گفت: ایستگاه‌های فرهنگی درضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مستقر شده‌اند و به شهروندان و زائرانی که در مراسم معنوی لیالی قدر این حرم شریف شرکت می کنند، خدمات فرهنگی ارائه می کنند.

او تکریم شهروندان در ایام شب‌های قدر را از اولویت مدیریت شهری منطقه 20 برشمرد و افزود: برنامه افطاری ساده نیز در پیرامون حرم برای آن دسته از افرادی که در لحظه افطار به هر دلیل از منزل دور هستند به اجرا در می آید.

معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 ادامه داد: توزیع نذورات از سوی شهروندان با هماهنگی معاونت اجتماعی شهرداری منطقه بیست و از طریق ایستگاه های پخش نذورات انجام می شود.

حجت الاسلام معبودی با اشاره به اینکه محل‌هایی نیز برای استراحت خانواده‌ها و همچنین اتاق کودک برای نگهداری کودکان در ضلع شرق حرم معین شده، اذعان داشت: غرفه‌های آموزش شهروندی با موضوعات متنوع آئینی، مذهبی در قالب فعالیت‌های هنری در نقاط مختلف پیرامون حرم جانمایی شده و به کودکان خدمات فرهنگی ارائه می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار