برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا)- با حضور رئیس، شورای معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری، جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سالن همایش‌های وحدت منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۷۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای اداری آموزش و پرورش ناحیه یک ری

بهروز نصیری در این جلسه با تاکید بر تاثیرات معنوی ماه رمضان بر کیفیت بندگی مسلمانان گفت: مهم‌ترین اثر روزه فلسفه تربیتی آن است و مسلمان روزه دار روحیه‌ تقوا را در خود زنده نگاه داشته و بنابراین باید سعی کنیم در این ماه به خیرخواهی و کمک به دیگران توجه بیشتری کرده و تمرین صبر و استقامت کنیم.

او با اشاره به مطرح شدن بحث مدرسه‌محوری در سال جدید افزود: مدرسه محوری، یکی از مهم‌ترین روش‌های آموزش‌وپرورش برای برون‌رفت از مشکلات است و مدرسه باید قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم سازی را داشته باشد و متناسب با اهداف و رسالت‌ها برنامه‌ریزی و اقدام کند و بدون شک در این مسیر، شرط اصلی مدرسه محوری تقویت و ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری ادامه داد: در حال حاضر مدارس مجری بخشنامه‌هایی هستندکه از بالا به آن ابلاغ می‌شود و این باعث شده مدیر مدرسه تقریباً اختیاری برای حل مسائل مدرسه نداشته باشد و هرروز با بخشنامه و فرم‌های متعدد مواجه شود که دائماً بخش عمده‌ای از وقت خود را باید به آن‌ها اختصاص دهد.

نصیری با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی کشوراز همکاران خواست تا با صرفه‌جویی بیشتر در حیطه کاری خود از بار هزینه‌های جاری کاسته و قدمی در راه بهبود شرایط جامعه بردارند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار