در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان مطرح شد

قدردانی سرپرست استانداری گلستان از وزیر آموزش و پرورش

گرگان (پانا) - در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گلستان سرپرست استانداری گلستان از وزیر آموزش و پرورش تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی سرپرست استانداری گلستان از وزیر آموزش و پرورش

میر محمد غراوی، سرپرست استانداری گلستان ،در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بنده از وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش گلستان به خاطر همراهی کم‌نظیر در زمان بحران سیل اخیر استان گلستان تقدیر و تشکر می‌کنم زیرا آموزش و پرورش در تمامی صحنه ها با خلوص نیت حضور داشت و تمامی ظرفیت خود را در اختیار اسکان سیل زدگان و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان قرارداد.
سرپرست استانداری گلستان افزود: به طور ویژه و به سهم خودم از تلاش‌های وزیر آموزش و پرورش به خاطر سه مرحله حضور در استان گلستان در زمان بحران سیل و پیگیری‌های مجدانه‌ای که در جهت بازگشایی مدارس داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم و همچنین از تلاش‌های معاونین وزارتخانه که با پیگیری‌هایی که داشتند سبب شدند ما بتوانیم مدارس را بعد از سیل بازگشایی کنیم، سپاسگزارم. معتقدم که حضور دانش آموزان و بازگشایی مدارس سبب ایجاد شور و نشاط و سرزندگی در مناطق سیل‌زده شده است.
غراوی ادامه داد: آموزش و پرورش استان گلستان با تلاش‌های بسیار خوبی که انجام داد توانست حجم خسارت‌ها را کاهش دهد و اگر مجموع این زحمات نبود عمق خسارت ها در این بخش بسیار بیشتر بود.
سرپرست استانداری گلستان با قدردانی از زحمات خیران مدرسه‌ساز گفت: خوشبختانه با همت این عزیزان و جلسه ای که در تهران برگزار گردید کمک قابل ملاحظه‌ای برای ساخت مدارس تخریبی جمع آوری شد که زمینه بازسازی مدارس تخریبی را مهیا نموده است.
وی همچنین با تشکر از اقدام آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، برای تقبل هزینه ساخت دو واحد آموزشی در مناطق سیل‌زده گفت: اعتقاد دارم که مدرسه‌سازی یک حسنه و عمل خیر دائمی برای ملت و کشور است.
در ادامه این جلسه مقرر شد که به منظور تسهیل مدرسه‌سازی صدور عوارض پروانه ساخت مدارس تخریبی در مناطق سیل زده از ۱۰۰ درصد معافیت در پرداخت برخوردار باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار