مدیرکل کمیته امداد استان:

مشکلات اقتصادی، ۱۵ هزار مددجو به کمیته امداد مازندران اضافه کرد

ساری (پانا) - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از تحت پوشش قرار دادن ۱۵ هزار مددجوی جدید به دلیل مشکللت اقتصادی خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مشکلات اقتصادی، ۱۵ هزار مددجو به کمیته امداد مازندران اضافه کرد

رضا نوروزی در جلسه شورای اشتغال مازندران که ظهر امروز در استانداری برگزار شد، یکی از استراتژی‌های امداد را بهره‌مندی از کارآفرین‌های موفق برشمرد و گفت: «ارتباط بین مشاغل خرد که می‌تواند به ایجاد و توسعه زنجیره اشتغال کمک کند، از دیگر اهدافی است که دنبال می‌شود.»

او استراتژی نظام شغلی کارآفرینان برتر، تشکیل نهاد خیران و خوشه‌سازی ارتباط مشاغل را نیز از دیگر اهداف این نهاد حمایتی دانست.

مدیر کل کمیته امداد مازندران اعلام کرد که در سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی حدود 15 درصد از تسهیلات پرداختی به مدد جویان به انحراف کشیده شد. این در حالیست که در سال های 95 و 96 به دلیل ثبات اقتصادی میزان انحراف در تسهیلات اشتغال‌زایی برای مدد جویان حدود 2 درصد بوده است.

نوروزی با اعلام اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی 15 هزار تقاضای مددجو برای تحت پوشش قرار گرفتن کمیته امداد مازندران افزایش یافته است، گفت: «به همان ترتیب در سال های 95 و 96، حدود 11 هزار مددجو با پرداخت تسهیلات و توانمند‌سازی، از پوشش این نهاد خارج شدند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار