پورابراهیمی خبر داد

توافق 2 هزار میلیارد ریالی برای تعمیر و بازسازی راه های اسیب دیده از سیل در اعتبارات حوادث 98

کرمان(پانا) - در نشست مشترک پورابراهیمی با معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اختصاص 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و بازسازی راه های اسیب دیده از سیل کرمان در اعتبارات حوادث 98 توافق شد.

کد مطلب: ۹۱۷۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
توافق 2 هزار میلیارد ریالی برای تعمیر و بازسازی راه های اسیب دیده از سیل در اعتبارات حوادث 98


محمدرضا پورابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی در تشریح مصوبات نشست مشترک وی با معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: با قول آقای حسن نیا طی یک هفته آینده نماینده تام الختیار سازمان راهداری کشور برای بررسی مصوبات نشست سال گذشته ما با رئیس سازمان راهداری کشور در خصوص حل مشکلات حمل و نقل جاده ای به کرمان می آید و موضوعات مربوط به این بخش بررسی می شود.
وی افزود: طبق توافق صورت گرفته با رئیس سازمان راهداری کشور، 200 میلیارد تومان منابع برای تعمی و بازسازی راه های تخریب شده از سیل در استان کرمان تامین و مقرر شد با اولویت راه کرمان - راور - دیهوک و کرمان - شهداد - نهبندان اختصاص پیدا کند.
پورابراهیمی ادامه داد: به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به پیگیری و تاکید انجام شده، این 200 میلیارد تومان اعتبار به زودی به عنوان مصوبه پیشنهادی سازمان برنامه در دستور کار هیئت وزیران قرار گیرد.
وی در خصوص اجرایی شدن مصوبات راه های روستایی خاطرنشان کرد: با پیگیری انجام شده بخشی از این اعتبارات ابلاغ شده و گزارش باقیمانده روستاها توسط فرماندارن ارائه و مقرر شد باقیمانده روستاها تا پایان خرداد اعتبار انها ابلاغ شود.
پورابراهیمی گفت: ضمنا اعتبار جدیدی هم با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی به روستاهای نیازمند تعمیر و بازسازی جاده تا پایان خرداد اختاص می یابد.
وی ادامه داد: توافق بعدی هم برای قیر اسفالت راه روستایی بود که مقرر شد تا سقف 3 هزار تن قیر برای تعمیر و بازسازی راه های روستای کرمان اختصاص یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار