جلسه شورای معاونین در اداره آموزش و پرورش منطقه 15 برگزار شد

تهران (پانا) - جلسه شورای معاونین روز شنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور سید ولی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 15، اعضای شورای معاونین با موضوع بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس و امور جاری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۵۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای معاونین در اداره آموزش و پرورش منطقه 15 برگزار شد

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه شورای معاونین روز شنبه 28 اردیبهشت ماه با حضور حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 ، اعضای شورای معاونین با موضوع بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس و امور جاری منطقه در دفتر مدیریت برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران ، به بررسی امور جاری منطقه پرداخت.

سید ولی حسینی، با اشاره به موضوع ساماندهی نیروی انسانی و تاکید مدیرکل محترم بر اجرای دقیق ساماندهی و کمبود نیروی انسانی و فضا درشهر تهران و مبنا قرار دادن تعداد دانش آموزان سناد در ساماندهی، تسریع در تکمیل سیستم سناد و بکفا را تاکید کرد.

وی همچنین درخصوص شروع امتحانات در 31 اردیبهشت ماه خبرداد و نکاتی در خصوص مراقبین جلسه متذکر و فعال شدن ستاد ثبت نام را تاکید و اخذ هرگونه وجه برای ثبت نام را ممنوع اعلام کرد.

در ادامه لطفعلی پور، معاون آموزش متوسطه، درخصوص تعداد بازنشستگان مدیران متوسطه، میزان تراکم کلاس ها در هر مقطع و صدور ابلاغ برای معاونین جدید در سال آینده و آماده شدن بخشنامه پروژه مهر و شرایط ثبت نام در 4 مدرسه هیات امنایی نکاتی را یاد آور شد.

در پایان جلسه خواجه زاد، معاون پژوهش و برنامه ریزی نیز در خصوص ساماندهی و الزامات آن همانند سال گذشته، جذب حق التدریس از طریق آزمون، اعلام ساعت تدریس معاونین 6 الی 10 ساعت و تهیه لیست حق التدریس توضیحاتی را بیان نمود.

شایان ذکر است در این جلسه، در خصوص انتصاب مدیران و تیم ارزیابی و بازرسی و همچنین مدارس غیردولتی بحث و تبادل نظر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار