به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی صورت پذیرفت

حضور سرپرست و معاونین آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در دفتر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی این استان

زاهدان (پانا) - سرپرست، معاونین و مجموعه کارکنان اداری اداره کل آموزش و پرورش در دفتر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این اداره ، این روز را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۹۱۵۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور سرپرست و معاونین آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در دفتر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی این استان

عباسعلی ارجمندی در این دیدار با بیان اهمیت و جایگاه روابط عمومی در هر دستگاهی کرد: روابط عمومی نبض و پیشانی هر مجموعه ای است.

او از لزوم حضور فعال روابط عمومی در فضای مجازی آن هم در عصر ارتباطات یاد کرد و افزود: روابط عمومی فعال و پویا موجب سرزندگی و تحرک و رو به پیشرفت بودن هر مجموعه ای خواهد بود.

سرپرست آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش با پیکره عظیم جمعیت فرهنگی و دانش‌آموزی خود و همچنین ارتباط با خانواده‌ها رسالت عظیم و سنگینی را بر عهده دارد.، بیان کرد: روابط عمومی با تهیه به موقع اخبار و اطلاعیه ها و انتشار آن بایستی خدمات ارزشمند ارائه شده توسط دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم برسانند.

او ادامه داد: هوشمندی اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی در رصد اخبار و بررسی و سپس پیگیری آن در جهت رفع مشکلات آموزشی و پرورشی از وظایف خطیر آن اداره است.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی اداره کل نیز در این دیدارها بیان داشت: روابط عمومی ها باید در انتشار خدمات ارزنده این نظام به مردم پرچمدار و پیش قدم باشند.

ارجمندی با بیان اینکه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی در فضای پاسخ گویی سازمان ها نقش حساسی را ایفا می کند، گفت: روابط عمومی ها باید در انتشار خدمات ارزنده این نظام به مردم پرچمدار و پیش قدم باشند.

او اظهار کرد: هرچه خانواده یک دستگاه و سازمان بزرگتر باشد تعدد اخبار و وقایع در آن نیز کثرت بیشتری خواهد داشت که این امر در آموزش و پرورش به خوبی قابل مشاهده است و مدیریت صحیح بر آن شده است.

ارجمندی تصریح کرد: معلمان باید بتوانند نگاه های جامعه و نسل جدید را نسبت به اخبار مایوس کننده دشمنان این نظام و انقلاب معکوس کنند و دیدگاه روشن و صحیح را به آنان ارائه نمایند.

او ادامه داد: خوشبختانه امروزه ذائقه و سلیقه های دانش‌آموزان ما پذیرای اخبار صحیح و باورهای دینی و انقلابی ماست که نمونه آن جانفشانی های شهدای مدافع حرم هستند.

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سیستان و بلوچستان عنوان داشت: انقلاب اسلامی ایران از آن جهت که مردمی و بر پایه اسلام ناب محمدی بنا شده است؛ امروز به سراسر دنیا صادر شده و در همه جای جهان جوانان انقلابی در صحنه های مختلف حضور دارند.

او با بیان اینکه روابط عمومی ها باید در انتشار خدمات ارزنده این نظام به مردم پرچمدار و پیش قدم باشند افزود: امروز جهت دهی به افکار عمومی توسط دشمنان این انقلاب به وضوح مشهود است که با القای نامیدی در صدد آن هستند که مردم را نسبت به این انقلاب بدبین و به اهداف پلید خودشان دست یابند.

همچنین در این جلسه الیاس انصاری معاون تربیت بدنی و سلامت ضمن تبریک روز روابط عمومی، اظهار کرد: روابط عمومی در واقع زبان، چشم گویا و گوش شنوای یک مجموعه محسوب می شود.

او افزود: پیگیری و انتشار اخبار و رفع شبهات و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به حمدلله این مهم به خوبی در آموزش و پرورش بوقوع پیوسته است.

کیخا معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز تلاشهای خاموش و مجاهدانه کارکنان روابط عمومی را برگرفته از اندیشه و خردورزی آنان عنوان نمود و از مجموعه اقدامات صورت گرفته در انعکاس صحیح و به موقع فعالیتها و اقدامات تعلیم و تربیت در راستای روشنگری و آگاهی بخشی آحاد جامعه تقدیر نمود.

مدیر سازمان دانش آموزی نیز با حضور در دفتر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و تبریک این روز و بیان اهمیت کار این حوزه، خاطر نشان کرد: از آن جایی که چهارمین رکن هر حکومتی رسانه و برقراری ارتباط با دیگران می باشد، ضرورت وجود روابط عمومی فعال و هوشمند بیش از پیش احساس می شود که خوشبختانه دوستان مجموعه روابط عمومی اداره کل با وفاق و همدلی خاص و حضور فعال در عرصه ارتباطات، کوشا و پیشرو هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار