فرماندارملارد: جوانان نماد توسعه کشور هستند

ملارد(پانا) - فرماندار شهرستان ملارد در جمع اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت : جوانان در همه عرصه های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی باید دیده شوند و از ایده ها و توانمندی های آنان استفاده شود.

کد مطلب: ۹۱۵۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
فرماندارملارد: جوانان نماد توسعه کشور هستند

توکلی کجانی در سخنانی اظهار داشت: نماد توسعه هر کشور جوانان هستندو امسال که به نام "رونق تولید" نامگذاری شده، فرصت مناسبی است تا از جوانان نیز در این باره استفاده و بکار گرفته شوند.

او اضافه کرد: در نخستین گام باید دغدغه‌ها و مسائل پیرامونی جوانان، تعیین شده و پس از اولویت بخشی، ماموریت هرکدام از دستگاه‌ها مشخص و به آنها ابلاغ گردد.

فرماندار ملارد تصریح کرد: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور توسط دستگاههای متولی به خوبی پیگیری و دنبال می شود اما برخی آسیب‌ها در حوزه جوانان وجود دارد که مغفول واقع شده و باید آموزش و آگاهی بخشی شود.

او بیان کرد: اختلال‌های روانی، اضطراب و فشارهای روانی، عدم شرکت در امورات اجتماعی، افسردگی و فرار از خانه نمونه‌هایی از این دست می باشند.

توکلی کجانی توسعه فعالیت مجمع مشورتی جوانان شهرستان ملارد در سایر بخش‌هایی که تاکنون فعالیت نداشته اند را خواستار و از اینکه همه امورات مربوط به جوانان را به یک اداره و نهاد اختصاص بدهیم انتقاد کرد.

او افزود: بر همین اساس همه دستگاه‌ها در این باره بایدورودپیدا کرده و برنامه‌های عملیاتی برای ساماندهی امور جوانان داشته باشندو استفاده از ظرفیت جوانان در بخش‌هایی از جمله، کانون‌های سلامت، بهسازی نقاط آسیب پذیر شهر، تشکیل سازمان‌های مردم نهاد و حمایت از استارت آپ‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

در ادامه گل محمدی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز استفاده از ‏سمن ها برای پیگیری امورات جوانان از طریق ساختار اداری را مطلوب دانست و به تشریح برخی برنامه‌ها و اقدامات در حوزه جوانان در سال گذشته پرداخت.

او رونمائی ازشبکه ملی ازدواج آگاهانه، ایجاد زمینه برای توسعه اجتماعی جوانان، آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی و آغار بکارآکادمی را از جمله حقوق شهروندی برشمرد .

/خبرنگار:مرتضی صفرنژاد/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار