برگزاری آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

یزد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان وظیفه و رسالت اصلی سازمان دانش‌آموزی را تربیت اجتماعی دانش‌آموزان دانست و بیان کرد: فراگیری مهارت های تشکیلاتی و گروهی علاوه بر اعتلای همه جانبه شخصیت خود، سبک زندگی ایرانی اسلامی را به دانش‌آموزان می آموزد.

کد مطلب: ۹۱۵۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی

حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان در آیین گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی اداره کل، مربیان پیشتاز مناطق و نواحی استان برگزار شد، سازمان دانش‌آموزی را محصول اندیشه، حمایت و تلاش همه کسانی دانست که دل در گرو رشد و طراوت نسل نوجوان و جوان دارند.

ملانوری وظیفه و رسالت اصلی سازمان دانش‌آموزی را تربیت اجتماعی دانش‌آموزان دانست و بیان داشت: فراگیری مهارت های تشکیلاتی و گروهی علاوه بر اعتلای همه جانبه شخصیت خود، سبک زندگی ایرانی اسلامی را به دانش‌آموزان می آموزد.

وی از جذب و ساماندهی 31 هزار و 635 دانش‌آموز پیشتاز با رهبری هزار و 200 مربی خبر داد و افزود: از این تعداد 19 هزار دانش‌آموز دختر و 12 هزار و 635 دانش‌آموز پسر هستند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود آمار دانش‌آموزان در حوزه گردشگری را دو هزار و 500 نفر درون استانی و 7 هزار نفر خارج از استان بیان کرد.

ملانوری از راهیابی 2 نفر از دانش‌آموزان عضو مجلس به کرسی های کشوری خبر داد و افزود: سارا فلاح به عنوان عضو هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی کشور و علی فرهمند به عنوان نایب رئیس کمیسیون فرهنگی هنری مجلس دانش‌آموزی کشور برای اولین بار این افتخار را برای استان یزد کسب کردند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خبرگزاری پانا، مجمع خیرین دانش‌آموزی، تشکیل اولین پارلمان مشورتی دانش‌آموزی در کشور را از فعالیت های دیگر این سازمان عنوان کرد.

وی در پایان از حمایت و درایت مسئولان استانی و تلاش و کوشش مضاعف همکاران در استان و شهرستان ها که در تحقق اهداف سازمان دانش‌آموزی کوشش کردند قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار