مطالعه کردن عامل موفقیت در عرصه اجتماعی فرهنگی است

یزد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسبق یزد عامل موفقیت و پیشرفت خود در زندگی را «مطالعه کردن» دانست و بیان داشت: من در طی 69 سال سابقه کاری در آموزش و پرورش شبی را بدون مطالعه نگذراندم.

کد مطلب: ۹۱۴۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مطالعه کردن عامل موفقیت در عرصه اجتماعی فرهنگی است

علی اکبر رئوف مدیر آموزش و پرورش اسبق یزد و پیشکسوت فرهنگی متولد سال 1311 که از سن 9 سالگی به کار مشغول شد و تا 18 سالگی کار را همچنان ادامه داد.

وی از سن 18 سالگی بعنوان معلم برگزیده انتخاب گردید و تحصیل خود را ادامه داد و هم اکنون قریب به 70 سال کار خود را در حوزه آموزش و پرورش ادامه داده است.

رئوف در گفت و گو با خبرنگار پانا عامل موفقیت و پیشرفت خود در زندگی را «مطالعه کردن» دانست و بیان داشت: من در طی 69 سال سابقه کاری در آموزش و پرورش شبی را بدون مطالعه نگذراندم.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش باید خود را در جایگاه رفیع پرورش قرار دهد تا به آینده کشور و فرهنگ ایران زمین کمک شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه حوزه پرورشی معلم بی نهایت است عنوان کرد: معلمان با تلاش در زمینه پرورشی دانش‌آموزان، که آیندگان کشور هستند نقش بسزایی را در فرهنگ سازی همانند روحانیون ایفا می کنند.

مدیر عامل مجتمع آموزشی سیدالشهدا یزد، اعتماد به نفس را عامل موثر دیگری در موفقیت دانست که عوامل موثری در رشد و پرورش شخصیت اجتماعی دانش آموزان تلقی می شوند و معلم از دیر باز نقش مهمی درپرورش شخصیت اجتماعی و اجتماعی شدن دانش آموزان داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار