محمدصیدلو خبرداد: استقبال گسترده دانش آموزان و فرهنگیان از سی ‌و‌ دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: باید با ایجاد فرهنگ کتابخوانی در دانش آموزان و به دنبال آن در خانواده ها ، سطح آگاهی و دانش عمومی جامعه را افزایش دهیم .

کد مطلب: ۹۱۴۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو خبرداد: استقبال گسترده دانش آموزان و فرهنگیان از سی ‌و‌ دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

محمد صیدلو اظهارداشت: سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت 98 در مصلای تهران با شعار «خواندن، توانستن است» و با اختصاص سهمیه یک هزار مدرسه به شهرستان های استان تهران برپا شد .

او با اشاره به اهمیت ترویج و توسعه کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان ، افزود: برنامه ریزی جهت حضور فعال دانش آموزان مدارس، ادارات، کانون ها و دارالقرآن‌ها تحت عنوان اردوی یک روزه هم نشینی با کتاب درنمایشگاه بین المللی کتاب فراهم گردید که با استقبال خوبی از طرف گروههای هدف صورت گرفت.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در این دوره تعداد 350 مدرسه از سراسر استان در نمایشگاه حضور یافتند، تصریح کرد: باید با ایجاد فرهنگ کتابخوانی در دانش آموزان و به دنبال آن در خانواده ها ، سطح آگاهی و دانش عمومی جامعه را افزایش دهیم .

صیدلو خاطرنشان کرد: طبق موافقت نامه اداره فرهنگی هنری وزارت متبوع و موسسه فرهنگی منادی تربیت قرار است مبلغ پنج میلیارد ریال جهت تجهیز کتابخانه های مدارس شهرستان‌های استان تهران به این اداره کل اهدا گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار