مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش: مدرسه محوری مهمترین راهبرد کنونی آموزش و پرورش است

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: مدرسه محوری مهمترین راهبرد و سیاست کنونی آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۹۱۴۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش: مدرسه محوری مهمترین راهبرد کنونی آموزش و پرورش است

حسین بردر مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش سفر به خراسان جنوبی و دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: توانمندی مدیران مدارس و همراهی آنان می تواند بسیاری از مشکلات کنونی آموزش و پرورش را در عرصه های مختلف مرتفع نماید.

وی از ابلاغ ساختار تشکیلات تفصیلی خبر داد و تصریح کرد: توانمندسازی نیروی انسانی، ارائه آموزش درست بر پایه فناوری و حرفه‌آموزی زمینه‌ساز حل بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش می شود.

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در 2 حوزه برنامه‌ریزی و طرح و برنامه، افزود: تصمیمات ما باید مبتنی بر واقعیت‌های فعلی، زیر نظام های سند تحول بنیادین و سیاست های مدرسه محور باشد.

حسین بردر با بیان این که در سال گذشته قریب 45 هزار نفر از پرسنل آموزشی و اداری درسطح کشور باز نشست شدند، اضافه کرد: امسال نیز 56 هزار نفر در کشور بازنشسته می شوند و این درحالی است که استخدام آموزش و پرورش در سطح کشور تنها 18 هزار نفر است.

مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش نیاز آموزش و پرورش را سنجیدگی در عملکرد دانست و یاد آور شد: باید به سمتی حرکت کنیم تا مدارس محور تصمیم‌گیری باشند.

گفتنی است حسین بر در ادامه سفر به خراسان جنوبی به صورت رندم از دو آموزشگاه شهر بیرجند بازدید کرد و نحوه واگذاری مسئولیت ها در طرح مدرسه محوری را مورد ارزیابی قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار