برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان درفرمانداری شهرستان پاکدشت

پاکدشت(پانا) - نشست ستاد تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان درفرمانداری شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۳۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست ستاد تنظیم بازار ویژه ماه مبارک رمضان درفرمانداری  شهرستان پاکدشت

در این نشست علی علیمحمدی معاون اداری و مالی و برنامه ریزی فرمانداری افزود: با تصمیم اعضای کارگروه ستاد تنظیم بازار مقرر شد، با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان، طرح ویژه نظارت تا هفدهم خرداد 98 ادامه یابد و همچنین پیش بینی شد کارگروه‌های ستاد تنظیم بازار، با توجه به شرایط هر منطقه نسبت به اتخاذ تصمیم برای برگزاری فروش‌های فوق العاده و نمایشگاه‌های طرح ضیافت اقدام کنند.
او بیان کرد: بر این اساس عرضه اقلام اساسی در دو سطح صورت خواهد گرفت و کالاهای اساسی مانند برنج، شکر، روغن، گوشت مرغ در این راستا با قیمت‌های ترجیحی برای خانوارهای هدف اختصاص می‌یابد یا در فروش‌های فوق العاده عرضه خواهند شد.

در این نشست در خصوص اجرای طرح ضیافت در راستای تنظیم بازار و تهیه و تامین و توزیع گوشت قرمز و اجناس دولتی تنظیم بازاری و همچنین تعیین نرخ زولبیا و بامیه تبادل نظر انجام شد و مصوب شد زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان با قیمت هجده هزار تومان در قنادی‌ها عرضه شود.

نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان پاکدشت ویژه ماه مبارک رمضان با حضور علی علیمحمدی معاون اداری و مالی و برنامه ریزی فرمانداری و با حضور روسای ادارات صنعت ،معدن وتجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اتحادیه نانوایان، نماینده دادستان ،جهاد کشاورزی و دامپزشکی در سالن جلسات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار