عضو شورای شهر رشت: دست کسانی که داور مسابقه را کتک زدند را می‌بوسم؛ من هم اگر بودم داور را می‌زدم

تهران (پانا) - عضو شورای شهر رشت طی اظهار نظری جنجالی گفت: دست تک‌تک افرادی که داور بازی فوتبال تیم داماش را مورد ضرب و شتم قراردادند، می‌بوسد.

کد مطلب: ۹۱۳۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
عضو شورای شهر رشت: دست کسانی که داور مسابقه را کتک زدند را می‌بوسم؛ من هم اگر بودم داور را می‌زدم

به گزارش ورزش‌ سه، تیم داماش گیلان با قبول شکست 2-1 برابر نیروی زمینی در مرحله پلی آف از صعود به لیگ یک بازماند تا به این وسیله زحمات یک ساله‌اش نتیجه‌ای نداشته باشد. اما در دقیقه 25 مسابقه تیم میزبان به گل دوم خود دست یافت و کمک داور در یک تصمیم اشتباه و بحث برانگیز آن را مردود اعلام کرد. مسئله‌ای که در پایان مسابقه حواشی بسیار زیادی از جمله هجوم هواداران به زمین مسابقه و حمله به کمک داور را در پی داشت. در این میان حاجی زاده مالک باشگاه داماش ک عضوی از افراد شورای شهر رشت است و به همین دلیل در طول فصل حمایت این نهاد را پشت خود می‌دید.

به همین دلیل عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز با اشاره به اینکه در جریان برگزاری مسابقه فوتبال دیروز اتفاقات زشتی رقم خورد گفت: عدم اجرای عدالت در جریان داوری بازی دیروز اتفاقات تلخی برای تیم داماش و جوانان رشت رقم زد و امیدوارم در این مورد احقاق حق شده و داماش ثمره تلاش خود را عادلانه دریافت کند.

فرهام زاهد با بیان اینکه روز گذشته بغض و ناراحتی در جوانان این شهر به‌ وضوح مشاهده شد گفت: دست تک‌تک افرادی که در جریان بازی روز گذشته به دلیل رفتار ناعادلانه، داور بازی فوتبال تیم داماش را مورد ضرب و شتم قراردادند، می‌بوسم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: من هم اگر بودم داور را کتک می‌زدم. ما باید در رشت به جای اعتراض درست و حسابی، باید آنقدر کار عجیب بکنیم که صدای ما شنیده بشود و هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتد. داور در این بازی گل سالم داماش را آفساید اعلام کرد و هند پنالتی را برای ما نگرفت تا بازیکن حریف اخراج شود و با اتکا به همین موارد سر ما به نا حق بریده شد. بعد از بازی هم آقای رفعتی طوری توجیه کردند که همان حرف‌ها سوهان روح هواداران پرتعداد رشتی شد.

زاهد در پایان نیز گفت: این هفته در مسجدسلیمان هم به ما رحم نکردند. آقای کریمی با بالماسکه‌ای که راه انداخت بازی را به حاشیه برد و داور با سوت‌های تاثیرگذاری که داشت جلوی برد سپیدرود را گرفت. ما مانده‌ایم باید چه کاری انجام بدهیم که حق به حقدار برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار