هاشمی: توقف‌ناپذیری پدیده‌های اجتماعی، کار معلمان امروز را به مراتب سخت‌تر از گذشته کرده است

تهران (پانا) - همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم،با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران و مسولان شهرستان فشافویه از معلمین برتر این منطقه تجلیل شد.

کد مطلب: ۹۱۳۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
هاشمی: توقف‌ناپذیری پدیده‌های اجتماعی، کار معلمان امروز را به مراتب سخت‌تر از گذشته کرده است

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، ضمن ابلاغ پیام تبریک مدیرکل ‌محترم، معلمان را انسانهای آگاه و بابصیرتی دانست که استفاده از نظراتشان در تمامی مسائل می‌تواند سازنده و راه‌گشا باشد.

او همچنین با گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی وباهنر ،ایشان را از اسوه های معلمی ،اخلاق و انسانیت برشمرد و افزود: استاد مطهری را عالِمی زمان‌شناس و دقیق عنوان کرد که از جوانب شخصیتی ایشان، وجهه معلمی نمود بیشتری داشت.

هاشمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توقف‌ناپذیری پدیده‌های اجتماعی، کار معلمان امروز را به مراتب سخت‌تر از گذشته عنوان کرد و گفت: حرکت از حافظه‌محوری به مهارت‌آموزی می‌تواند نقش بسیار موثری در ارتقاء آموزش وپرورش کشور داشته باشد.

او افزود اتفاقات جهشی و تحول در رفتار و بدنه آموزش و پرورش، آن را به سمت اهداف متعالی سوق دهد که معلمان به عنوان بدنه این سیستم در عملی شدن برنامه‌ها وجلوگیری از شعارزدگی نقش بسیار حیاتی ایفا می‌کنند.

قابل ذکر است در پایان این مراسم از معلمان منتخب ،خانواده شهدا وهمکاران بازنشسته سال گذشته تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار